lyse brwi u kobiet

1. Data: 2010-01-06 17:47:14

Temat: lyse brwi u kobiet
Od: "ahajeden enjeden" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre kobiety w średnim wieku mają całkowite łyse brwi, znam kilka
takich, natomiast mężczyzn jakoś jeszcze nie widziałem.
Czym to jest spowodowane, brakiem jakiegoś hormonu, problemami ze
zdrowiem? Może taki już ich urok?

2. Data: 2010-01-07 18:01:01

Temat: Re: lyse brwi u kobiet
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 18:47:14 +0100, ahajeden enjeden napisał(a):

> [...]
> takich, natomiast mężczyzn jakoś jeszcze nie widziałem.
> Czym to jest spowodowane, brakiem jakiegoś hormonu, problemami ze

Wyskubywaniem nawykowym - zanikają cebulki włosowe :-)
--

Ikselka.

3. Data: 2010-02-17 12:00:28

Od: arabeska73 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 19:01, XL <i...@g...pl> wrote:

> Wyskubywaniem nawykowym - zanikają cebulki włosowe :-)
> --
>
> Ikselka.

To prawda ,że kobiety w średnim wieku zaczynają mieć przerzedzone
włoski /brwi

Powody:
Są dwie przyczyny przerzedzania brwi:

* W młodym wieku(dziewczyny) nadmiernie i cały czas wyrywają włoski i
po pewnym czasie niestety już mogą nigdy odrosnąć!!!!
* Brwi bardzo mogą się przerzedzać, brwi mają kształt nieregularny w
wyniku naturalnego procesu starzenia się .

Uwaga!!!!!
Długotrwałe i nadmierne wyrywanie włosków czyli źle zrobiona regulacja
brwi doprowadza do trwałego wyłysienia/utraty włosów .
Brwi najszybciej są narażone na ich przerzedzenie.

4. Data: 2010-02-17 13:47:42

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"arabeska73" <> wrote in message
h.googlegroups.com...
<...>
[...]

Do tego też nalezy dodać problemy hormonalne np. z tarczycą oraz np.
niedokrwistość z powodu braku żelaza w oragnizmie i to wcale niekoniecznie u
starszych kobiet.

Bożena.

Poświąteczne kilogramy zrzuć! ;-)
(bez tematu)