ma ktoś w domu j'adore?

1. Data: 2004-12-16 08:12:32

Temat: ma ktoś w domu j'adore?
Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
ma któraś z Was oryginalne j'adore z perfumerii/bezcłowki?
Już zgłupiałam co do tego jak powinno wyglądać na prawdę. Tester wygląda
ciutke inaczej niż produkt?
Ma mieć napis na butelce "j'adore" czy nie?
Pod spodem 50ml edp powinien być kod czy nie?
Inne znaki szczególne?
Pozdrowienia :-)

1. Data: 2004-12-16 08:21:14

Temat: Re: ma ktoś w domu j'adore?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agalay wrote:
> Witajcie :)
> ma któraś z Was oryginalne j'adore z perfumerii/bezcłowki?

Ja mam, ale nie pamietam szczegolow. Moge sprawdzic wieczorem i zdac
sprawozdanie :)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-12-16 08:24:04

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam, ale nie pamietam szczegolow. Moge sprawdzic wieczorem i zdac
> sprawozdanie :)
>
> D.

:))))))
Dzięki za szybki odzew, nie zapomnij sprawdzić :) będę bardzo wdzięczna.
Pozdrowionka

1. Data: 2004-12-16 11:52:54

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agalay" <a...@n...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> ciutke inaczej niż produkt?
> Ma mieć napis na butelce "j'adore" czy nie?
> Pod spodem 50ml edp powinien być kod czy nie?

Wlasnie sprawdzilam u wspollokatorki. Ona ma 30 ml, na calej buteleczce nie
ma nic, tylko na spodzie jest naklejka z nazwa perfum i kilka czarnych
cyferek.

ss

1. Data: 2004-12-16 12:33:29

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agalay" napisała
> [...]
> ciutke inaczej niż produkt?
> Ma mieć napis na butelce "j'adore" czy nie?
> Pod spodem 50ml edp powinien być kod czy nie?

Napis "j'adore" jest tylko na spodzie butelki - na środku. Poniżej "eau de
parfum", poniżej pojemność. Powyżej: "Parfums Christian Dior" oraz troszkę
nizej numerek "Paris - Made in France". To wszystko, co jest na mojej
butelce.

Małgośka

1. Data: 2004-12-16 19:35:22

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie :)
> ma któraś z Was oryginalne j'adore z perfumerii/bezcłowki?
> Już zgłupiałam co do tego jak powinno wyglądać na prawdę.

Ja mam 30 ml z sephory. Na samej buteleczce nie ma zadnych napisow. Napis
jest na zakretce, widac ja przez szklana kulke na czubku, napis jest chyba
brazowy j'adore. Na dnie butelki okragla naklejka, o średnicy okolo 1cm
mniejszej niz dno butelki. Napisy po kolei ulozone w kolo jak na
pieczatkach, Parfums Christian Dior, pod spodem 75008 PARIS kropka MADE IN
FRANCE, pod spodem j'adore, i na dole tez wokolo EAU DE PARFUM, pod spodem
30ml - 1US FL. OZ.

Mam również opakowanie tzn kartonik po tych perfumach więc jesli trzeba
sluze pomoca :)

Pozdrawiam. M.

1. Data: 2004-12-17 08:26:32

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny :-)
Bardzo mi pomogłyście :))))
Pozdrawiam!

1. Data: 2004-12-17 08:52:18

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agalay wrote:

> Dzięki za szybki odzew, nie zapomnij sprawdzić :)

Potwierdzam to, co napisaly dziewczyny: napisy tylko pod spodem (nazwa,
numer seryjny, pojemnosc i takie tam). Mam 30 ml

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

Mary Kay