macie przepis na kurczaka curry?

1. Data: 2008-06-14 13:47:50

Temat: macie przepis na kurczaka curry?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z domieszką psychologicznej pretensjonalności oczywiście, żeby nie było
ntg :)

--
teoretycznie można mieć nic, coś i wszystko.
ale praktycznie tylko coś.

2. Data: 2008-06-15 13:42:53

Temat: Re: macie przepis na kurczaka curry?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 15:47, tren R <t...@p...pl> wrote:
> z domieszką psychologicznej pretensjonalności oczywiście, żeby nie było
> ntg :)

Oto on:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22kurczak+curry
%22&lr=

Mój pretensjonalny dopisek o zabarwieniu psychologicznym:
Kawałki kurczaka wyłożyć na ryż, zjeść schabowego z kapustą :-)

3. Data: 2008-06-15 14:38:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <g30i69$uge$1@news.onet.pl> :

> z domieszką psychologicznej pretensjonalności oczywiście, żeby nie było
> ntg :)

kurczak, carry z Tesco i psycholog? ;>

Pozdrawiam niepsychologicznie
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

4. Data: 2008-06-15 15:39:43

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

Mój pretensjonalny dopisek o zabarwieniu psychologicznym:
Kawałki kurczaka wyłożyć na ryż, zjeść schabowego z kapustą :-)

Kurczakowi posypać ryżu, niech se podziobie...

5. Data: 2008-06-15 18:50:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
>
> Mój pretensjonalny dopisek o zabarwieniu psychologicznym:
> Kawałki kurczaka wyłożyć na ryż, zjeść schabowego z kapustą :-)

no bez przesady.
pytam o sprawdzony przepis.

6. Data: 2008-06-15 18:52:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <g30i69$uge$1@news.onet.pl> :

> kurczak, carry z Tesco i psycholog? ;>

ile sie toto przyrządza? :)

7. Data: 2008-06-15 19:37:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no bez przesady.
> pytam o sprawdzony przepis.

Ja robiłam ten:

http://www.przepisy.e-mama.pl/?p=348

i wychodził świetnie.
Dopisek psychologiczny: wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Raz nawet
dałam koleżance do domu, bo zostało trochę, i mówiła, że na drugi dzień
jeszcze lepsze. :-)

Ewa

8. Data: 2008-06-15 19:44:08

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2008 21:37:47 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> Dopisek psychologiczny: wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Raz nawet
> dałam koleżance do domu, bo zostało trochę, i mówiła, że na drugi dzień

Ja bym do marynaty dodała czosnku i sosu sojowego; czosnek ewidentnie
konieczny :-)
Psychologicznie: lubię bogactwo smaków, dobrze doprawione jedzonko :-)

9. Data: 2008-06-15 21:07:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Psychologicznie: lubię bogactwo smaków, dobrze doprawione jedzonko :-)

A ja nie lubię przesady w przyprawach. Ostatnio odkrywam przyjemność w
ascezie. ;-)

Ewa

10. Data: 2008-06-16 06:53:48

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2008 23:07:53 +0200, medea napisał(a):

> A ja nie lubię przesady w przyprawach. Ostatnio odkrywam przyjemność w
> ascezie. ;-)

Dobrze doprawione wyklucza przesadę :-)

"Kapuśniak"...
PANIOM...
Na co?
Rzeka tajemnic
WIRALL - nowa teoria wyjaśniająca wszechświat i życie