mafia Radziwilla kontynuuje tradycje Stalina

1. Data: 2006-05-12 00:51:47

Temat: mafia Radziwilla kontynuuje tradycje Stalina
Od: agacinka <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Piątek, 12 maja 2006

Ofiary poznańskiego psychiatry

Prokuratura zbada sprawę poznańskiego psychiatry, którego byli pacjenci
oskarżają o skierowanie około 200 zdrowych osób na badania w zakładach
psychiatrycznych - informuje "Gazeta Poznańska".

W czwartek poznański sąd rozpatrywał sprawę wytoczoną medykowi przez
ofiarę jego lekarskiej praktyki i odroczył ją do 6 czerwca. To moja
pierwsza, ale nie ostatnia, sprawa przeciwko dr Włodzimierzowi C.,
któremu zarzucam popełnienie przestępstwa przeciwko moje osobie -
relacjonuje Wiesław Nowicki, niedoszły pacjent oddziału
psychiatrycznego, który dzięki prywatnej walce z biegłymi, uniknął
przymusowego badania.

Według relacji Wiesława Nowickiego przebieg spotkania z psychiatrą nie
miał nic wspólnego z badaniem. Rozmawialiśmy ok. 30 min., podczas
których opowiedziałem mu swój życiorys. Po miesiącu dostałem jego opinię
z wnioskiem o umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym!

Pacjent twierdzi, że lekarz podał nieprawdziwe fakty, które nie padły w
trakcie wywiadu. Psychiatra napisał m.in., że W. Nowicki przechorował
zapalenie opon mózgowych. To fałsz! - twierdzi Nowicki. Odrzuca też
podejrzenie o uzależnienie i sugestię jakoby miewał urojenia: Badanie
nagrałem i dałem do przesłuchania prof. Jerzemu Pobochowi, szefowi
Polskiego Stowarzyszenia Psychiatrów Sądowych. Niezależny specjalista
potwierdził podejrzenia poznaniaka.

Nie satysfakcjonuje nas odsunięcie dr. C. od opiniowania dla sądów -
mówi Alicja Grynia, która przez dwa tygodnie była przywiązana kaftanem
do psychiatrycznego łóżka. Ja nie zostałam pacjentem psychiatrii, bo
pomogła mi interwencja mediów i posłów, prokuratora krajowego, Fundacji
Helsińskiej - wylicza Renata Ramos, która przeszła piekło, żeby uniknąć
kaftana bezpieczeństwa. Dr C. powinien ponieść konsekwencje za krzywdę,
jaką wyrządził 200 osobom - dodaje.

Nieformalna grupa skupiająca ofiary psychiatry zapowiada manifestacje
pod ministerstwem sprawiedliwości i szukanie pomocy w Strasburgu.
Pacjenci doktora C. dotarli już do Fundacji Helsińskiej, Trybunału
Konstytucyjnego, Prokuratury Krajowej. Ta ostatnia zwróciła się z prośbą
do Prokuratury Apelacyjnej w Poznaniu, aby bliżej przyjrzała się tym
sprawom.

Włodzimierz C. nie chce komentować sprawy. (PAP)

2. Data: 2006-05-12 03:31:13

Od: "r_i_k" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agacinka" <c...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Apelacyjnej w Poznaniu, aby bliżej przyjrzała się tym sprawom.
>
> Włodzimierz C. nie chce komentować sprawy. (PAP)
******************
Czy to ten ród Radziwiłłów z Sienkiewicza?

3. Data: 2006-05-12 07:00:22

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

agacinka napisał(a):

> Nie satysfakcjonuje nas odsunięcie dr. C. od opiniowania dla sądów -
> mówi Alicja Grynia, która przez dwa tygodnie była przywiązana kaftanem
> do psychiatrycznego łóżka.
Czy to nie są zmyślane rzeczy? Z tego co pamiętam, to pacjenta można
przetrzymywać wbrew woli do 72h. Poza tym unieruchomienie stosuje się
tylko w przypadku bardzo agresywnych pacjentów.
Rozumiem, że jeden człowiek (ten lekarz) może sam mieć problemy ze swoim
zdrowiem psychicznym, ale cały personel szpitala z innymi lekarzami
włącznie?

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

4. Data: 2006-05-12 07:12:27

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozumiem, że jeden człowiek (ten lekarz) może sam mieć problemy ze swoim
> zdrowiem psychicznym, ale cały personel szpitala z innymi lekarzami

A co ma powiedzieć personel podległy np. ordynatorowi, który zalecił takie
badania ?
Podskoczy mu ?
Sam nie wierzysz chyba w to co piszesz ?
Pozdrawiam !
WOJO

5. Data: 2006-05-12 09:17:36

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO napisał(a):

> [...]
> badania ?
> Podskoczy mu ?
> Sam nie wierzysz chyba w to co piszesz ?

Po pierwsze każde zatrzymanie na obserwacje musi być zgłoszone do Sądu w
ciągu 72h. To sąd decyduje, czy osoba powinna zostać dłużej na obserwację.
Po drugie obserwacja sądowa trwa 6 tygodni (jeśli dobrze pamiętam) i
regulują to przepisy. Raczej nie można wcześniej orzec o chorobie lub nie.
Po trzecie tylko osoby zagrażające swojemu życiu lub innych osób mogą
byc zatrzymane wbrew woli.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

6. Data: 2006-05-12 10:15:01

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po trzecie tylko osoby zagrażające swojemu życiu lub innych osób mogą byc

Widzę, że zupełnie bujamy w obłokach i nie znamy realiów panujących w
obecnej rzeczywistości :)
Przecież sąd nie ma uprawnień, żeby stwierdzić, że dana osoba się
kwalifikuje, a dana nie.
Od tego mają właśnie "biegłego", który "soli" takie sześciotygodniowe
"wakacje" każdemu,
jak leci, bez opamiętania !!
A jak już taki delikwent trafi na oddział szpitalny, to mogą z nim zrobić
prawie wszystko. Co za problem
wpisać w karcie, że pacjent był agresywny i został zastosowany wobec niego
środek zapobiegawczy
w postaci unieruchomienia pasami kaftanu bezpieczeństwa ?
Przypomniał mi się film "Uprowadzenie Agaty" - tam też występował psychiatra
o podobnych
poglądach :)
- Przyprowadźcie mi go tutaj !
- Nadaje się ?
- <do szpitala> A kto się nie nadaje ?

Pozdrawiam !
WOJO

7. Data: 2006-05-12 12:24:23

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mnie by spotkalo cos takiego to sam bym wymierzyl sprawiedliwosc...

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-05-25 15:59:09

Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:
> Jesli mnie by spotkalo cos takiego to sam bym wymierzyl sprawiedliwosc...
>
> --
> Pozdrawiam Norbert :-)

Ten biegły cieszy się zaufaniem sędziów i ma duzą renomę.
Odwalcie się od niego, jestem córką waszej kochanej Reni i muszę z
przykrością przyznać że sama bym ją posłała co najmniej do
psychiatryka. pzdr 600

Ospa, a zarazenie osoby trzeciej.
Zapalenie okoloustne
Coś o technice mierzenia ciśnienia