maj to i się pojawia kwesta: czym nakarmić gości komunijnych

111. Data: 2012-05-10 08:39:56

Temat: Re: maj to i się pojawia kwesta: czym nakarmić gości komunijnych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 09:34:23 +0200, medea napisał(a):

> Może nie brzmieć. Poza tym aspekt wciąż dokonany, a ja byłam w trakcie
> dojrzewania lub dowidzenia. ;)

...tylko doglądnąć tego nie miał kto 3333-)

112. Data: 2012-05-10 10:07:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie brzmieć. Poza tym aspekt wciąż dokonany, a ja byłam w trakcie
> dojrzewania lub dowidzenia. ;)

Ale jak już dojrzejesz wreszcie, to będziesz sama zowidzisz, że to wcale już
nie takie fajniuśne, jak rzekali.

qr.a a'la lesman

113. Data: 2012-05-10 10:25:55

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-07 23:32, Paulinka pisze:

> Jakby co, to służę fachową pomocą brata, skomponuje Ci menu jak ta lala,
> chociaż on też jest zdania, ze 'masowe' imprezy obsługuje się sztampowo,
> bo wujek Jurek może nie chcieć zjeść 'krewetów' owiniętych w filo. Po
> prostu. Może się ktoś oburzy, ale takie gotowanie imprezowe ma swoje
> prawa niestety.

Ale niestety, jeśli masz dość zestawów rosół+schabowy+ziemniaki+surówka,
to i tak tego głośno nie powiesz, więc gospodarze myślą, że gościom
smakowało.

th

--
http://nitkowo-theli.blogspot.com

114. Data: 2012-05-10 10:36:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Theli wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale niestety, jeśli masz dość zestawów rosół+schabowy+ziemniaki+surówka,
> to i tak tego głośno nie powiesz, więc gospodarze myślą, że gościom
> smakowało.

Tak sobie właśnie pomyślałam, że jeśli ktoś ma pod rząd razy trzy zestaw
powyższy, to mógłby chcieć zatęsknić za czymkolwiek innym. Nawet choćby za
zalewajką.

qr.a

115. Data: 2012-05-10 11:00:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 12:25:55 +0200, Theli napisał(a):

> Ale niestety, jeśli masz dość zestawów rosół+schabowy+ziemniaki+surówka,

A to nie można przezyć tego jednego dodatkowo, dla dobra ogółu?

> to i tak tego głośno nie powiesz,
> więc gospodarze myślą, że gościom
> smakowało.

Rozbestwionych gości, dla których czubek własnego nosa... na szczęście nie
zapraszam...

116. Data: 2012-05-10 11:04:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 12:36:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
> powyższy, to mógłby chcieć zatęsknić za czymkolwiek innym. Nawet choćby za

Zawsze można trafić na takich gości, którzy cały tydzień "pazury" zajadają
i wtedy komunijnoprzyjęciowy wyszukany i wycelebrowany "pazur" ich równie
rozjuszy, jak schabowy tych, co go pod trzy razy pod rząd... więc wiesz,
rozmyśliwanie nad tym, co WSZYSTKICH rwno zadowoli i ucieszy, jest bez
sensu. Lepiej już kierować się tym, aby po prostu było smacznie, porządnie
i wygodnie.

117. Data: 2012-05-10 11:15:56

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-10 13:00, Ikselka pisze:

> A to nie można przezyć tego jednego dodatkowo, dla dobra ogółu?

A nie można tych krewetek w filo przeżyć dla dobra ogółu?

Przecież mówię o tych niemarudzących.

th

--
http://nitkowo-theli.blogspot.com

118. Data: 2012-05-10 11:35:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> rozmyśliwanie nad tym, co WSZYSTKICH rwno zadowoli i ucieszy, jest bez
> sensu. Lepiej już kierować się tym, aby po prostu było smacznie, porządnie

Hm... w zasadzie... wiem, kogo zapraszam.

qr.a

119. Data: 2012-05-10 12:07:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 13:35:03 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Hm... w zasadzie... wiem, kogo zapraszam.

Wiesz, co gotowali w minionym tygodniu???
333-)

120. Data: 2012-05-10 13:03:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, co gotowali w minionym tygodniu???
> 333-)

Nie bojaj. Będę wiedzieć, co zjedli tydzień wcześniej.

qr.a

Tak było, bez Ikselek, Dżdżownic.....
batony energetyczne
Gotujcie szczawiową!