majonez

31. Data: 2005-12-14 16:48:49

Temat: Re: majonez
Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila G" napisał:

> Majonez Kętrzyńki i tylko on .

Aniebo Świdnicki! ;) Widziałam ostatnio jego reklamę z udziałem tego
łysego... jak mu tam... Klaudiusza z domu Wielkiego Brata. Ale to dla
mnie żaden argument, używam go odkąd pamiętam :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

32. Data: 2005-12-15 06:52:18

Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dnpifg$r51$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Aicha z adresu <m...@p...strone> napisał(a):

> [...]
> udziałem tego łysego... jak mu tam... Klaudiusza z domu
> Wielkiego Brata. Ale to dla mnie żaden argument, używam

Mój mąż zajada się świdnickim, ja uważam że jest mdły :)

LadyP

33. Data: 2005-12-20 21:30:19

Od: qubal <q...@n...lubimy.spamu.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> Niedawno przenioslem sie z Olsztyna do Warszawy i bylem zaskoczony, ze
> tutejsi nie znają majonezu kętrzyńskiego (mimo, ze jest w sprzedazy).
> Zaczalem propagande i wiekszosc zaczela go kupowc. Ale to staly element
> przenosin. Sporo moich znajomych mieszka obecnie poza rodzinnym miastem i
> tez marudzili na brak dobrego majonezu... Przywożą sobie Kętrzyński.
Heh, to chyba jakaś lokalny patriotyzm. Parę osób, które znam pochodzi z
woj. Świętokrzyskiego. One przepadają za "Kieleckim". Ja, jako rdenny
warszawiak nie jestem fanem jakiegoś konkretnego, ale "Napoleoński" wydaje
mi się OK.
--
qubal

34. Data: 2005-12-21 11:01:10

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

qubal wrote:
> [...]
> pochodzi z woj. Świętokrzyskiego. One przepadają za "Kieleckim". Ja,
> jako rdenny warszawiak nie jestem fanem jakiegoś konkretnego, ale

Czy lokalny patriotyzm to nie wiem. W kazdym razie to sa bardzo dobre
majonezy i maja dosc podobny smak. Ja tez kupuje kielecki, gdy nie ma
ketrzynskiego :)

35. Data: 2005-12-21 13:32:33

Temat: Odp: majonez
Od: "Radex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy lokalny patriotyzm to nie wiem. W kazdym razie to sa bardzo dobre
> majonezy i maja dosc podobny smak. Ja tez kupuje kielecki, gdy nie ma
> ketrzynskiego :)

ja zawsze kupowalem winiary bo u mnie nie widzialem ketrzynskiego czy
kieleckiego czy cos takiego ...ale winiary to wypas :)

36. Data: 2005-12-22 12:25:10

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy lokalny patriotyzm to nie wiem. W kazdym razie to sa bardzo dobre
> majonezy i maja dosc podobny smak. Ja tez kupuje kielecki, gdy nie ma
> ketrzynskiego :)

Pewnie to kwestia gustu (albo mi sie taki trafil), ale moim zdaniem kielecki
jest po prostu niedobry, zeby nie powiedziec ohydny.
Wg mnie najlepszy jest dekoracyjny z Winiar i hellmann's babuni; ale to moje
zdanie.

Pozdr
GB

37. Data: 2005-12-23 16:03:12

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GB" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Pewnie to kwestia gustu (albo mi sie taki trafil), ale moim zdaniem
kielecki
> jest po prostu niedobry, zeby nie powiedziec ohydny.

No wiesz, tak na mój kochany majonez? Brzyyyydal.

> Wg mnie najlepszy jest dekoracyjny z Winiar i hellmann's babuni; ale to
moje
> zdanie.

Bo lubisz słodkie majonezy, które są IMHO bleeee- Winiary - toż tego nie
idzie z apetytem zjeść, brrr.

Pozdrawiam,
Akulka

38. Data: 2005-12-23 22:05:08

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Atena" <a...@o...pl> writes:

> No tak, zależy co kto lubi, ja zwracam jeszcze uwagęna etykietę,a
> Hellmans i winiary sa konserwowane chemicznie.

Jesli wierzyc w napisy na etykietkach, to nie sa.

MJ

39. Data: 2005-12-23 22:24:09

Od: "Atena" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdanie.

No tak, zależy co kto lubi, ja zwracam jeszcze uwagęna etykietę,a Hellmans i
winiary sa konserwowane chemicznie. Kielecki jest ok, jak jest z Kętrzyńskim
nie wiem.

40. Data: 2006-04-09 02:48:47

Temat: Re: smaki sprzed lat/bylo: majonez
Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora