majtki ...

1. Data: 2002-04-26 16:52:20

Temat: majtki ...
Od: "DoMiNiK" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam male pytanie zwlaszcza do milych grupowiczek:

Czy zdarza sie wam rano...w pospiechu poranej toalety zalozyc bielizne
(konkretnie majtki) na lewa strone i tak chodzic caly dzien ?

Zaraz wyłuszcze problem...))....raz na jakis czas zdarza mi sie zobaczyc
moja kochana kobietke, po powrocie z pracy w bieliznie na lewa strone,
tlumaczy sie wtedy wlasnie tym pospiechem ...., dla mnie osobiscie (mimo ze
ufam mojej kobiecie (a moze nie powinnienem... ;-)) jest to ewidentny dowod
jakis niecnych czynnosci mojej kobietki w pracy...bo tak naprawde to po co
by sciagala te majtki w pracy....)))...z drugiej strony jak by mnie
rzeczywiscie zdradzala to by pewno zadbala o taki szczegol jak majtki....no
ale nigdy nic nie wiadomo...

stad to pytanie czy zdarzylo sie wam zalozyc majtki na lewa
strone...)))...???

mile pozdrawiam
Dominik

2. Data: 2002-04-26 17:38:14

Temat: Re: majtki ...
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DoMiNiK" <d...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> mam male pytanie zwlaszcza do milych grupowiczek:
>
> Czy zdarza sie wam rano...w pospiechu poranej toalety zalozyc bielizne
> (konkretnie majtki) na lewa strone i tak chodzic caly dzien ?

Oczywiscie, ze sie zdarzalo i nie tylko majtki:))) Ja rano jestem
kompletnie nieprzytomna i jesli chce z jakichs powodow wygladac elegancko,
to szykuje sobie stroj poprzedniego dnia wieczorem.

3. Data: 2002-04-26 18:52:05

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy zdarza sie wam rano...w pospiechu poranej toalety zalozyc bielizne
> (konkretnie majtki) na lewa strone i tak chodzic caly dzien ?
O tak-))))
A wiesz Dominiku że czasem to robię z premedytacją-)
Kiedy przez jakiś czas ciągle mi się coś "wali",potykam się na prostej
drodze albo przygniatam drzwiami palucha to wtedy je zakładam na lewą stronę
aby odwrócić tego"pecha".I wiesz że działa-)))))
Mój starszy syn też czasem zakłada majty na lewą stronę np.przed
klasówką-))))
Wiem,wiem zabobon i nie śmiejcie się za głośno...... może coś w tym
jest..............
Pozdrawiam Kasia dziś akurat z majtami tak jak trzeba-))

4. Data: 2002-04-27 05:18:21

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy zdarza sie wam rano...w pospiechu poranej toalety zalozyc bielizne
> (konkretnie majtki) na lewa strone i tak chodzic caly dzien ?

Pozwoli sobie odpowiedzieć na pytanie również mężczyzna Darek.
W swoim poście piszesz, że żona tłumaczy to pośpiechem, z czego
wnioskuję, że pytasz się jej o to i ona tobie odpowiada.
Wiedząc, że zauważasz to u mniej "raz na jakiś czas" przydałoby
się wiedzieć, czy ty również raz na jakiś czas jej się o to pytasz i
czy ona raz na jakiś czas tobie o tym pośpiechu odpowiada.
Bo gdybyś pytał ją kilkakrotnie i ona kilkakrotnie tak by tobie
odpowiadała, to będąc na jej miejscu i zakładając, że wiem, że
mój mąż zwraca na to uwagę, to gdybym zdejmował te majtki
w pracy, to zwracałbym uwagę na którą stronę ponownie je
zakładam, żeby nie budzić więcej podejrzeń. To z punktu
widzenia osoby "trzeźwo" myślącej. Nie można również
wykluczyć, że w trakcie ponownego zakładania majtek
jest się w stanie takiego "upojenia", że nie można zachować
kontroli nad właściwym jej założeniem.
Teraz chciałem napisać, że moim zdaniem, gdy jedna ze
stron zdradza fizycznie małżonka, to próbuje jednocześnie
intensywnie myśleć, żeby się przed nim nie zdradzić ale
ludzie są naprawdę tak różni i różne mają sytuacje że
wszystkie możliwości są możliwe.
Tak oto przeprowadziłem przydługawy wywód pseudo-
naukowy, który bynajmniej nie ma intencji zasiania ziarenka
podejrzeń co do twojej małżonki. Moja żona jest tak "oporna"
w rannym wstawaniu, że nie zdziwiłbym się, gdyby poszła do
pracy bez majtek:-))))).
Jeśli chciałbyś dogłębnie rozgryść kwestię majtek noszonych
przez twoją żonę, to tylko metodą porównawczą stanu przed
i po pracy. Myślę jednak, że nie będzie to potrzebne, czego
Wam serdecznie życzę :-))))
Profesor samozwaniec Darek D.

5. Data: 2002-04-27 05:53:56

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, DoMiNiK <d...@a...waw.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Czy zdarza sie wam rano...w pospiechu poranej toalety zalozyc
bielizne
| (konkretnie majtki) na lewa strone i tak chodzic caly dzien ?

A mi się żart przypomniał... Zagadka właściwie :-)P

Wrażliwych NAPRAWDĘ proszę o nieczytanie...
Bo potem będzie 100 postów, że obrzydliwe - uczciwie zatem
ostrzegam :-> Po co sobie dzień psuć?

Jedzących proszę o przeczytanie później ;-> albo o zakończenie
jedzenia :-)P

Naprawdę nie czytajcie, jeśli nie chcecie (ale założę się, że i
tak tylko wzmagam ciekawość :->)...

Oto i zagadka:

Dlaczego Rumunka raz w miesiącu zakłada swoje majtki na lewą
stronę?

Na 100% chcesz przeczytać odpowiedź?

Żeby się robaki mogły wyrzygać...

M,ANCSP :->

Pozdrawiam,
didziak :->>

6. Data: 2002-04-27 08:51:22

Temat: Odp: majtki ...
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aaddvc$4o2$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Oto i zagadka:
>
> Dlaczego Rumunka raz w miesiącu zakłada swoje majtki na lewą
> stronę?

> Na 100% chcesz przeczytać odpowiedź?

> Żeby się robaki mogły wyrzygać...

Hhahahaha Dawid jestes okropny ;))))
Wlasnie jem sniadanie....
Pozdrawiam.Magda

7. Data: 2002-04-27 11:14:18

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
A uprzedzał żeby nie przy jedzeniu-))))))
Pozdrawiam Kasia

8. Data: 2002-04-27 12:14:12

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> mial czelnosc napisac we wiadomosci:
> [...]
> tak tylko wzmagam ciekawość :->)...
>
> Oto i zagadka:
>
> Dlaczego Rumunka raz w miesiącu zakłada swoje majtki na lewą

Zastanawia mnie tylko dlaczego ten zart tyczy sie Rumunek.....? moze
jegomosc Dzidziak mnie oswieci.?

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
$Najwiekszy MISZCZ Internetu niepowtarzalny: Bischop $

9. Data: 2002-04-27 20:08:17

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <s...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aaer0f$h6o$...@n...tpi.pl...

> Zastanawia mnie tylko dlaczego ten zart tyczy sie Rumunek.....? moze
> jegomosc Dzidziak mnie oswieci.?

Nie wiem co sadzi o tym Dzidziak ale wg.mnie Rumunki nie grzesza higiena i
czystoscia.

Magda

10. Data: 2002-04-27 20:40:26

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawia mnie tylko dlaczego ten zart tyczy sie Rumunek.....? moze
> jegomosc Dzidziak mnie oswieci.?

tiaa...mysle, ze taki sam zart w stanach jest z polką w roli glownej....to
co my stereotypowo mowimy o rumunach, cyganach, rosjanach, to za granica
mowia o nas...

Do .....
nuczki przedmalzeniskie
Toleracja w rodzinie??