majtki ...

31. Data: 2002-04-29 07:55:11

Temat: Re: majtki ...
Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz pewność, że to Rumunki? Mój sąsiad chodzi z dziewczyną - mocno
> opaloną brunetką. Gdybym nie wiedziała, że jest rodowitą Polką, to bym
> ją wzięła za Włoszkę, Hiszpankę albo Rumunkę właśnie...

o kurcze, zaczynam sie bac przyszłości mojej corki w Polsce. Mówie serio. Juz
spotykam sie z opiniami, że ma "dziwna urode", cos pomiedzy włosko-hiszpański,
rumuńsko a nawet hinduskopodobne ;-)). Czasami są to miłe zachwyty, czasami
jednak (za plecami, a jakże) dezaprobata, zwłaszcza, że ja i Ania wygladamy jak
negatyw i pozytyw ;-))
Czy mam rozumiec, że za 10-15 lat Ania będzie słyszala za plecami, że jest
Rumunką = pania o lekko dziwnych obyczajach???

UlaZ + Ania
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=237

32. Data: 2002-04-29 08:07:00

Temat: Re: dowcip
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzidziak,
> Lubię Twoje wypowiedzi, ale ta jest chamska.

MSPANC...

to nie wypowiedz tylko dowcip, on go zacytowal,
w dodatku przestrzegal przed czytaniem wiec przestancie sie czepiac.

> Poza tym ile Ty znasz Rumunek, że tak je obrażasz?

a co to ma do rzeczy? nigdy nie powtarzalas kawalow o Polaku, Rusku, Niemcu.
W ktorym Rusek to alkoholik, A ilu znasz osobiscie?

> Pewnie żadnej nigdy nie widziałeś i nigdy nie byłeś w Rumunii.

A ty bylas w USA? ugryz sie w jezyk gdy bedziesz opowiadac dowcip o Amerykanach,
no chyba ze Ty nie opowiadasz dowcipow ale innym nie zabraniaj.

Apropos
jeden z niemieckich dowcipow uderzajacych w "dume narodowa" nasza i sasiadow ;-)

Nacjonalistow prosze o nieczytanie ;-)

"dlaczego rosjanie kradna zawsze po dwa samochody?"

" bo musza przez polske..."

buuuuuuu :((((((

FK

33. Data: 2002-04-29 08:28:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> "Aleksandra" <a...@i...pl> >

> glownej....to

:-))

> Nadzieja matka glupich... To nie do Ciebie osobiscie, po prostu wiem z
> praktyki, jakie stereotypy faktycznie funkcjonuja o Polakach.... Brak
> kontaktu z mydlem jest jednym z nich, niestety, jak rowniez pare innych
> paskudztw..

Brak kontaktu z mydłem to o Francuzach słyszałam - bo oni się perfumują
zamiast myć...
;-)))
A na serio to czytałam kiedyś statystyki zużycia mydła na osobę i polska
byłą wyżej niż Francja (hmm... tylko w ta statystyka dotyczyła wyłącznie
mydła w kostkach, a już nie żeli)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

34. Data: 2002-04-29 08:35:03

Temat: Re: Odp: majtki ...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <p...@h...com> napisał w
wiadomości news:aail4o$bue$1@news.onet.pl...
> Witaj Mrowka,

> A co do Austrii - to nie martw się. Jak byłem w Wiedniu to też miałem
> odczucie jakbym był podczłowiekiem.

Hmm... A ja nie mam takich wspomnień z Austrii...
Jeśli już to sama byłam "okradziona" przez Rosjanina obsługującego
strzelnicę w lunaparku... Cena za strzał okazała się inna niż miała być...
Na wszelki wypadek, żeby móc spokojnie odejść, zapłaciliśmy tyle ile chciał
i tym sposobem baaaaardzo drogo nabyliśmy pluszową zabawkę. (zestrzeloną
przez mojego małżonka)

35. Data: 2002-04-29 08:46:59

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdarza sie wam rano...w pospiechu poranej toalety zalozyc
bielizne
> (konkretnie majtki) na lewa strone i tak chodzic caly dzien ?

Żeby tylko, raz wyszłam do pracy zimą bez spódnicy i zorientowałam sie
dopiero na ulicy.
Potrafię również ubrać stanik na lewą stronę.

Pozdrowienia.

Basia

36. Data: 2002-04-29 09:04:35

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Apr 2002 07:13:11 +0000 (UTC) j...@i...org
(JMisiurewicz) zaszczycił/a czytelników tej grupy taką oto
wiadomością:

>Dla kompletnosci wywodu dodam, ze znam osobiscie _czystego_ Cygana (o
>jego cyganskosci, procz tego ze sie do tego przyznaje, swiadczy
>m.in. fenomenalny sluch muzyczny) _pracujacego_ jako inzynier elektronik
>w duzej szacownej firmie.

To pan Jacek Cygan zmienił branżę? ;)

BP, NMSP... :)

A jedna moja koleżanka przez dobre kilka lat spotykała się i
romansowała z Cyganem. Znając ją nie sądzę, żeby to był jakiś brudny,
zaniedbany i podejrzany typ, ale przy okazji wybadam sprawę
dokładniej... ;)

Pozdrawiam, Carrie

37. Data: 2002-04-29 09:43:27

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JMisiurewicz" <j...@i...org> napisał w wiadomości
..

> [...]
>
> A wiec podzial, zeby nie wpasc w stereotypy, jest 150x bardziej
> skomplikowany. Chyba, ze chcesz byc jak ci Szwedzi, o ktorych pisala
Cygan zawsze pozostanie Cyganem, te cholery maja to juz we krwi.
Nie chce powiedziec przez to ze ma krasc i byc brudasem, ale ten
charakterek..............:-)))
Mam w rodzinie Cyganow, ciotka biala, jej maz Cygan, i oczywiscie nie
kradnie, jest czysty.
Jednak widac jego podejscie do kobiet, jest rzeczowe, i jaki on elegancik,
pedancik.

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
$Najwiekszy MISZCZ Internetu niepowtarzalny: Bischop $

38. Data: 2002-04-29 10:25:45

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Żeby tylko, raz wyszłam do pracy zimą bez spódnicy i zorientowałam sie
> dopiero na ulicy.

Hi hi, kolezanka miala identyczny numer, ale zorientowala sie dopiero w
pracy :-)))
Pracowala caly dzien w plaszczu :-)

Inna kolezanka, co prawda jako 12latka, poszla sobie kiedys do szkoly w
samej halce.

Ja mam na swoim koncie jedynie koszulke polo zalozona na lewa strone
(zorientowalem sie gdy bylo juz za pozno) i dwa rozne buty na nogach.

J.

39. Data: 2002-04-29 10:28:47

Temat: prośba OT do Bischoopa
Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <s...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aaitjp$9jm$...@n...tpi.pl...

$
> %#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#

czy moglbys nadac swojej sygnaturce troche mniej imponujace rozmiary?
Czasem jest dluzsza od Twojego tekstu :-).

dzieki,

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

40. Data: 2002-04-29 10:50:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Potrafię również ubrać stanik na lewą stronę.

Ja się w takiej sytuacji orientuję w czasie zapinania - nijak się zapiać nie
da... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl