mąka kukurydziana

1. Data: 2002-11-13 13:09:24

Temat: mąka kukurydziana
Od: "News tpi" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do czego mozna wykozystac taka make?? mozna z tego cos dobego
wyczarowac?

1. Data: 2002-11-13 13:52:26

Temat: Re: mąka kukurydziana
Od: "Marysia" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama w ciężkich czasach stanu wojennego zdobyła takową mąkę i piekła
notorycznie zwykłe drożdżowce. Miały niepowtarzalną ciemnozółtą barwę, a ten
smaaaaak.... Ech.... Naprawdę niesamowity.

--
Marysia Gdańsk
GG 177682

1. Data: 2002-11-13 14:16:06

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do czego mozna wykozystac taka make?? mozna z tego cos dobego
> wyczarowac?

Pod tym adresem:
http://www.wsb-nlu.edu.pl/~kolba/rekodzielo.shtml
znajdziesz kilka indianskich przepisow wykorzystujacych ta wlasnie make :)
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-13 14:26:35

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dodaj do nalesnikow (w proporcji ze zwykla 1:2) - nalesniki beda bardziej
kruche i smaczniejsze (tzn. w polaczeniu z nadzieniem na slono, bo np. z dzemem
to sie to nie sprawdzi).

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2002-11-14 10:10:28

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

News tpi wrote:
>Mam pytanie do czego mozna wykozystac taka make?? mozna z tego cos dobego
>wyczarowac?

Mozna wyczarowac "Placek meksykanski" (Anne Wilson "Placki slodkie i
pikantne")
Dokladnego przepisu z proporcjami nie pamietam. Ale ogolnie brzmi to
tak:
Robisz placek jak na tarte, ale dorzucasz troche maki kukurydzianej
zamiast zwyklej. Do tego nadzienie z kukurydzy, fasoli, papryczki,
jakis ostry pomidorowy sos itp. Bardzo smaczne i zupelnie inne niz
tradycyjny spod do tarty. Jedna wazna rzecz, spod trzeba koniecznie
podpiec ok. 10 minut przed nalozeniem farszu.
--
oshin

1. Data: 2002-11-15 18:00:01

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

News tpi wrote:

> Mam pytanie do czego mozna wykozystac taka make?? mozna z tego cos dobego
> wyczarowac?
Ja jej używam do panierowanie ryb przed ich smażeniem. Są wtedy bardzo
chrupiące...

Pozdrawiam,

Nik

szybki objad