makaron z ziołami

1. Data: 2003-12-05 08:39:35

Temat: makaron z ziołami
Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Kiedyś jadłam taki gotowy makaron z serem żółtym i ziołami chyba Winiary,
ale nie jestem pewna. Niestety nie można go już nigdzie kupić, chyba
wycofali.
Może ktoś miałby jakiś podobny przepis na coś takiego?

A. Styś

1. Data: 2003-12-05 08:51:22

Temat: Re: makaron z ziołami
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ankastys" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wycofali.
> Może ktoś miałby jakiś podobny przepis na coś takiego?

Pytalas o to juz wczoraj.
Nie mam pojecia, jak smakowalo to, co jadlas, ja robie tak: na patelni
rozgrzewam maslo, na to wrzucam pokrojony czosnek oraz dosc sporo bazylii.
Nastepnie po chwili dodaje ugotowany makaron , mieszam, posypuje po wierzchu
serem i chwile zapiekam pod przykrywka. Jak ser sie rozpusci, mieszam to lub
nie, zaleznie od nastroju ;). Ewentualnie dosalam do smaku. Ja to danie
bardzo lubie, a dla mojego meza jest zbyt czosnkowe.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-12-05 08:57:26

Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytalas o to juz wczoraj.

Przepraszam bardzo, ale u mnie nigdzie tego posty nie widać. Myślałam że
jakaś awaria.
Dzięki

Anna Styś

Kalmary