makarony

1. Data: 2003-06-04 17:28:47

Temat: makarony
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Może ktoś wie jaki IG mają: makaron ryżowy i makaron sojowy??? Mozne je
'bezpiecznie' zajadac z warzywami na kolacje (stosuję MM - niedawno zaczęłam
i mam mnóstwo wątpliwości) :)
Pozdrawiam. A.

2. Data: 2003-06-06 19:47:05

Temat: Re: makarony
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś wie jaki IG mają: makaron ryżowy i makaron sojowy??? Mozne je
> 'bezpiecznie' zajadac z warzywami na kolacje (stosuję MM - niedawno

***
Ryzowy jest wykluczony, natomiast sojowy to jedyny jaki mozna jesc z
mieskiem czy serem.
Z warzywami natomiast mozna jesc makaron z pszenicy durum, gotowany al
dente.
Pozdrawiam
AniaK

3. Data: 2003-06-08 11:26:01

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

> Uytkownik "A." <a...@w...pl> napisa w wiadomoci
> zacz?m
>>
> ***
> Ryzowy jest wykluczony, natomiast sojowy to jedyny jaki mozna jesc z
> mieskiem czy serem.

Kurcze.....dlaczego nie mozna makaronu sojowego jesc z warzywkami???
Gdzie i za ile dostane makaron z pszenicy durum??? Mieszkam w Gdyni...

Pozdrawiam Asia

4. Data: 2003-06-10 17:34:41

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ryzowy jest wykluczony, natomiast sojowy to jedyny jaki mozna jesc z
> mieskiem czy serem.
> Z warzywami natomiast mozna jesc makaron z pszenicy durum, gotowany al
> dente.

Hmmm, jaki ser masz na mysli, twaróg 0%, czy żółty ser? Nie mozna jeść makoronu
z pszenicy durum z serami?
Ania

5. Data: 2003-06-10 17:38:37

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze.....dlaczego nie mozna makaronu sojowego jesc z warzywkami???
> Gdzie i za ile dostane makaron z pszenicy durum??? Mieszkam w Gdyni...

Wydaje mi się, że mozesz. Chodzi o to, ze innych makaronow nie mozesz laczyc z
miesem, a ten mozesz. Z warzywami zas mozesz laczyc kazdy dozwolony makaron.
Makaron z pszenicy durum ma np. malma.
Ania

6. Data: 2003-06-10 17:45:39

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

> [...]
> mieskiem czy serem.
> Z warzywami natomiast mozna jesc makaron z pszenicy durum, gotowany al

Pytam dla pewnosci...
"al dente" czyli gotowany na pol twardo???
Jesli tak...ile minut jest gotowany???

pozdrawiam..

7. Data: 2003-06-10 17:49:45

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@w...pl wrote:

> Wydaje mi się, że mozesz. Chodzi o to, ze innych makaronow nie mozesz
> laczyc z miesem, a ten mozesz. Z warzywami zas mozesz laczyc kazdy
> dozwolony makaron. Makaron z pszenicy durum ma np. malma....

lub troszke tanszy ( od 2.90 - 3.50 zl) ale nie moge sobie przypomniec
nazwy...
Dostaniesz go np w gdanskim Geancie, na polce obok Malmy...Na opakowaniu
jest wyraznie napisane - 100% z pszenicy durum....

8. Data: 2003-06-10 17:58:50

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pytam dla pewnosci...
> "al dente" czyli gotowany na pol twardo???
> Jesli tak...ile minut jest gotowany???
Podobno al dente gotuje sie tyle min. ile wskazuje instrukcja na opakowaniu
(kiedys zawsze gotowalam dłuzej, zeby był miekki). Ja gotuje na czuja, tzn.
sprawdzam podczas gotowania.
pozdrawiam
Ania

9. Data: 2003-06-10 18:18:49

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@w...pl wrote:

> Podobno al dente gotuje sie tyle min. ile wskazuje instrukcja na
> opakowaniu (kiedys zawsze gotowalam dłuzej, zeby był miekki). Ja gotuje na
> czuja, tzn. sprawdzam podczas gotowania.

Dzieki...

Re: I've tried everything and found this works really well
[link] Dieta ko?ciotrupa
!!!!!!!
MM wegetariańska
Smiech a poziom glukozy