makijaż ciała

1. Data: 2003-03-13 19:46:03

Temat: makijaż ciała
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wiecie jakich kosmetykow używa się do makijażu ciała?

1. Data: 2003-03-13 20:57:37

Temat: Re: makijaż ciała
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może wiecie jakich kosmetykow używa się do makijażu ciała?

Można kupić podkłady w większych butelkach - 250 - 500ml w miejscach gdzie
sprzedawane sa kosmetyki profesjonalne. Są tez specjalne farby do ciała -
tez w sklepach dla profesjonalistów. Reszta - ozdoby , brokaty to samo co do
twarzy, zresztą cienie tez można wykorzystać do malowania całego ciała.
Przydają się też pudry w dużych pudelkach, także złote, srebrne...
Farby można kupić płynne i wodne.
Jeśli chodzi o narzędzia to mnie najwygodniej maluje się zwykłymi pędzlami
kupowanymi w sklepach dla plastyków - tam tez znajdziesz dużo różnych rzeczy
(może o innym przeznaczeniu) nadających się do zdobienia ciała
DominikaNM

1. Data: 2003-03-14 08:01:22

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

I jeszcze jedno - artyści od "bodyartu" używają specjalnych farb w
rozpylaczach - takie urządzenia widziałam na targach ale farb do nich nie
mają - trzeba sprowadzać z zagranicy.
DominikaNM

1. Data: 2003-03-14 10:18:04

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message
> I jeszcze jedno - artyści od "bodyartu" używają specjalnych farb w
> rozpylaczach - takie urządzenia widziałam na targach ale farb do nich nie
> mają - trzeba sprowadzać z zagranicy
W telewizji widzialam pare dni temu migawki z karnawalu w Rio. Pokazywali
jedna tancerke, ktoramiala fantastycznie wymalowane cialo. Czyms takim
zlotym, ktore podczas jej tanca bylo wlasnie raz zlote, raz granatowe, raz
zielone itp. Wygladala jak pozlacany posag, ktory ozyl. Rewelacyjne wrazenie
:)
Krusz

--
"Primum non stresere..."

Jak nazwać program dobierający fryzury i makijaż
cellulitus
silny antyperspirant
Polecam UNIBASIS
niebieskooka blondynka- a brazowe cienie