makrama

1. Data: 2004-12-08 11:06:24

Temat: makrama
Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki. Czytam grupe od pewnego czasu i jestem
zachwycona.Jesteście wspaniałe. Nigdy nie miełam odwagi, ale dziś spięłam
się w sobie i pytam - makrama szydełkowa.? Wiem że pomagacie sobie we
wszystkich kłopotkach to może i mnie? Nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji i
nie wiem po co potrzebna jest surówka, flizelina i jeszcze na dodatek folia.
Czy któraś z Was może wie. pregoooooooooooo!
Mat

1. Data: 2004-12-08 14:24:07

Temat: Re: makrama
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat wrote:

> [...]
> nie wiem po co potrzebna jest surówka, flizelina i jeszcze na dodatek folia.
> Czy któraś z Was może wie. pregoooooooooooo!

Witam,
Zajrzyj do FAQ, dział szydełko:
Julita

1. Data: 2004-12-08 14:24:34

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-08 14:59:23

Od: z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem po co potrzebna jest surówka, flizelina i jeszcze na dodatek folia.
> Czy któraś z Was może wie. pregoooooooooooo!

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=32178

Pozdrawiam AGA

1. Data: 2004-12-08 17:25:55

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteście WIELKIE dzięki.
Mat

1. Data: 2004-12-19 23:32:34

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tej strronie jest dokładnie pokazane wykonanie serwety i nauka łańcuszka
http://www.teddys-handarbeiten.de/, patrz na kurs, lub makrameehaekeln.
Powodzenia.

Użytkownik "Mat" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i nie wiem po co potrzebna jest surówka, flizelina i jeszcze na dodatek
> folia. Czy któraś z Was może wie. pregoooooooooooo!

[troche OT] Angielskie zatrzaski - co to takiego?
[xxx]szukam lepszego schematu Jaguara
XXX pytanie techniczne
[OT] szukam Pusi/Beaty
schemat Rambling rose