Re: makrama szydelkiem

1. Data: 2004-09-08 08:13:20

Temat: Re: makrama szydelkiem
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

i tu jeszcze jeden link
http://www.teddys-handarbeiten.de/xherein-makrameeha
ekeln.htm

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-09-08 11:50:59

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
news:chmeut$u4l$04$1@news.t-online.com...
> i tu jeszcze jeden link
> http://www.teddys-handarbeiten.de/xherein-makrameeha
ekeln.htm

Monika, ale na tej stronie jak wejdziesz do poszczególnych serwetek, to jest
wlasciwie wszystko pokazane krok po kroku. Jak sie robi sznureczek tez jest
pokazane i to bardzo wyraznnie. Poszperaj, powinno ci sie udac. A
przynajmniej przesledz na tyle, zebys umiala zadac konkretne pytania -
bedzie latwiej ci pomóc.
Kurs byl kiedys w Annie i chybe jest u Tomelli po nazwa makrama
Gocha

1. Data: 2004-09-08 13:01:38

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> bedzie latwiej ci pomóc.
> Kurs byl kiedys w Annie i chybe jest u Tomelli po nazwa makrama

Masz chyba na mysli Agnen, bo to ja podawalam te linki do tej makramy :-).
Link do Tomelli jest we wczesniejszym poscie.

Pozdrawiam

Monika (Hannover)
Ps. Jedno szydelko makramowe mam juz na koncie.

1. Data: 2004-09-08 14:56:14

Od: "zlota" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i tu jeszcze jeden link
> http://www.teddys-handarbeiten.de/xherein-makrameeha
ekeln.htm

> Monika (Hannover)

pikne,pikne!!!!mimo szczerych chęci nie wychodzi mi ten łańcuszek.ani ze
stronki tomeli ani z tej podanej przez ciebie.moze inne stronki znasz z kursem
makramy szydelkowej? bardzo proszę .
ps.a z jakich nici dostępnych na naszym rynku najlepiej robić ?
Pozdrawiam "zielona "w tej dziedzinie AGA

1. Data: 2004-09-08 15:15:33

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"zlota" <z...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> makramy szydelkowej? bardzo proszę .
> ps.a z jakich nici dostępnych na naszym rynku najlepiej robić ?
> Pozdrawiam "zielona "w tej dziedzinie AGA

Niestety nie znam innych.
Ja sie nauczylam z Anny (to co jest u Tomelli). Wiem, ze najlatwiej jest sie
nauczyc od kogos, sama mam problemy nauczyc sie z opisow. Wiec chyba
pozostaje Ci dalej probwac.

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2004-09-08 15:45:46

Od: "Asia" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ekeln.htm

> pikne,pikne!!!!mimo szczerych chęci nie wychodzi mi ten łańcuszek.ani ze
> stronki tomeli ani z tej podanej przez ciebie.moze inne stronki znasz z
kursem
Ja też próbowałam tych wspaniałości i niestety też klapa..właśnie z
łańcuszkiem.Pozdrawiam Asia

1. Data: 2004-09-08 16:12:32

Od: "Mirella Buszka" <m...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Poznania i umiem robić łańcuszek. Jeśli mogę jakoś pomóc zapraszam
na priv.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2004-09-09 05:33:36

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz chyba na mysli Agnen, bo to ja podawalam te linki do tej makramy :-).
> Link do Tomelli jest we wczesniejszym poscie.

Pewnie ze tak, ale cos pomylilam przepraszam
Gocha

1. Data: 2004-09-09 09:30:42

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nauczylam sie ze stron podawanych przez dziewczyny.
Bylo bardzo trudno ale w koncu zalapalam.
A zrobilam to w ten sposób,ze opis przepisalam na kartke i patrzac na opis i
rysunek zalapalam.
Tam na rysunku nie ma jednego szczególu, który jest bardzo wazny a
mianowicie z lancuszka lapiesz 2 oczka które przerabiasz razem i masz znowu
dwa oczka które przerabiasz razem.
A jesli jestes z Warszawy to jutro jest spotkanko to naucze Ciebie.

http://tomella2.webpark.pl/imagepages/image3.htm

Pozdrawiam
Anna J

1. Data: 2004-09-10 06:00:26

Od: "zlota" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwa oczka które przerabiasz razem.
> A jesli jestes z Warszawy to jutro jest spotkanko to naucze Ciebie.

a z jakich nici najlepiej robić makramy,bo ten łancuszek musi byc chyba
sztywny?
PS Już jesień blisko,a ja dalej "zielona"
Pozdrawiam AGA

Re: makrama szydelkiem
[Kolderki usmiechowe] audycja w radiu
Banki