makrobiotycznie.....?

1. Data: 2003-01-07 10:52:54

Temat: makrobiotycznie.....?
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje, ze po swiatecznej rozpuscie zostanie mi darowane, ze
bedzie o diecie :) ale mi nie chodzi o diete-cud na dwa tygodnie, tylko
o dlugofalowosc. chcialam sie przerzucic na makrobiotyke. czy ktos
stosowal? czy w polskich warunkach (zaoopatrzenie sklepow) ma to sens i
przyszlosc swietlana przed soba?
wszelkie uwagi mile widziane

anna
http://mitica.w.interia.pl
zawsze szukałam krajobrazów przedboskich.
stąd moja słabość do Chaosu.
(za e.cioranem)

1. Data: 2003-01-08 00:53:35

Temat: Re: makrobiotycznie.....?
Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>o dlugofalowosc. chcialam sie przerzucic na makrobiotyke. czy ktos
>stosowal? czy w polskich warunkach (zaoopatrzenie sklepow) ma to sens i
Chyba tak, jesli masz na to ochote. Zaopatrzenie sklepow, szczegolnie
w duzych miastach (Wroclaw, Poznan, Warszawa), jest dobre, ale
specjaly makrobiotyczne sa w Polsce nieprzyzwoicie drogie. Mam namiar
na dobra i tania hurtownie makrobiotyczna w Czechach, kolo Nachodu.
Jesli chcesz, podam. We Wroclawiu dziala b. prezny osrodek
makrobiotyczny, chyba najlepszy i najwiekszy w kraju (maja swoja
strone www, wrzuc do google 'makrobiotyka' i 'wroclaw' - moze cos
wyjdzie) - z nimi warto sie skontaktowac (polecam p. Bozene
Schleicher - b. mila i kompetentna osoba, jesli chodzi o konsultacje).
A tak poza tym, to do garow - makrobiotyka kreci sie wokol kuchni i to
calkiem sporo czasu. Jesli masz pytania, napisz, moze bede w stanie
powiedziec cos wiecej.

Pozdrawiam, nosem po klawiaturze

Agnieszka

1. Data: 2003-01-08 13:56:22

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

"K_A. Sliwinscy" wrote:

> Chyba tak, jesli masz na to ochote. Zaopatrzenie sklepow, szczegolnie
> w duzych miastach (Wroclaw, Poznan, Warszawa), jest dobre, ale
> specjaly makrobiotyczne sa w Polsce nieprzyzwoicie drogie.

no tak, tego sie domyslalam...

Mam namiar
> na dobra i tania hurtownie makrobiotyczna w Czechach, kolo Nachodu.
> Jesli chcesz, podam.

to bardzo chetnie, nawet jesli ja sie nie przestawie, to mam
makrobiotycznych znajomych.

a swoja droga, troche do mnie ideologia p. oshawy slabo przemawia (pokoj
na swiecie po zmianie nawykow zywieniowych) i jeszcze jedna drobna
niekonsekwencja mnie drazni - skoro juz chce (chcial) on przesadzac i
zapozyczac na grunt globalny idee yang-yin, to czemu nie pozwala mi jesc
bananow? mandarynka jest mi mniej obca od yang/yin, no ale pewnie sie
czepiam ;)

poza tym dziekuje za wskazowki, moze sie przelamie i chociaz czesciowo
zastosuje dietke. na pewno co do zywnosci wysoko przetworzonej...

pozdrawiam :)

1. Data: 2003-01-10 17:59:30

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podstawowe produkty używane w makriobiotyce dostaniesz w każdym sklepie ze
zdrową zywnością,problem może być z orginalną herbatą,składnikami
leczniczymi, przyprawami.,w większych miastach funkcjonują
Osrodki Edukacji Makriobiotycznej np we Wrocławiu
www.makriobiotyka.wroc.pl
pozdrawiam ewa
Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> anna
> http://mitica.w.interia.pl
> zawsze szukałam krajobrazów przedboskich.

ile wazy listek zelatyny
ciasto bananowe
Pilne Warszawa
Kuleczki orzechowo-rodzynkowe