mała zagadka

1. Data: 2006-03-22 08:48:55

Temat: mała zagadka
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłby ktoś odpowiedzieć na pytanie coto takiego. Niestety dla mnie za
trudne. A mnie to gryzie.....
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=91232555
ciekawe czy to prawda że odstrasza różne zwierzaki.
TMK

2. Data: 2006-03-22 09:27:18

Temat: Re: mała zagadka
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy mogłby ktoś odpowiedzieć na pytanie coto takiego. Niestety dla mnie za
> trudne. A mnie to gryzie.....
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=91232555
> ciekawe czy to prawda że odstrasza różne zwierzaki.

Wilczomlecz groszkowy (EUphorbia lathyris) - paczka nasion w sklepie za 2
zł...a odstarszyć odstraszy, jak wysadzisz tym cały ogród w 20-cm odstępach.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2006-03-22 10:50:47

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wilczomlecz groszkowy (EUphorbia lathyris) - paczka nasion w sklepie za 2
> zł...a odstarszyć odstraszy, jak wysadzisz tym cały ogród w 20-cm

Dzięki za wyjaśnienie. Właśnie przeglądam Allegro i wyłapuję co ciekawsze
roślinki. Ciekawsze w sensie nieznane dla mnie bo mam zero doświadczenia
ogrodniczego. Oczywiście nawet ja sie domyślam, że opis nie zawsze pasuje do
treści np tygrysówka nawet mi obiła się o oczy, więc trudno powiedzieć że
jest nieznana.
z dalszych poszukiwań

Kochia scoparia wygląda na roślinę w kolorze rózowo fioletowym-
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=93288071 To taka odmiana? bo z
internetu wygląda na toże zielona tylko na jesieni się przebarwia ?

POLIANTHES TUBEROSA wygląda interesująco, ale nigdzie nie znalazłam
szczegółów to taka rzadkość?

INCARVILLEA http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=91072911 naprawdę
zimuje w glebie? też nie znalazłam wielu opiniio tej roślince

Jakby się komuś chciało coś odpisać na ten temat....
Pozdrawiam
Tamara

4. Data: 2006-03-22 11:03:27

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 11:50:47 +0100, TMK napisał(a):

> Dzięki za wyjaśnienie. Właśnie przeglądam Allegro i wyłapuję co ciekawsze
> roślinki.

BTW Allegro...
W tym roku zauważyłem , że popularny dziwaczek (mirabilis) sprzedawany
jest jako świecącaa roślina?
WTF?!
Kiedyś miałem ale nie pamiętam, żeby mi ogródek świecił w nocy.

Za to w tym roku kolczurki nie widać...

Moje liliowce:
http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

5. Data: 2006-03-22 11:11:33

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest jako świecącaa roślina?
> WTF?!
> Kiedyś miałem ale nie pamiętam, żeby mi ogródek świecił w nocy.

Ale za to w tym roku kostrzewa sina "chodzi" Chcesz mieć piękny niebieski
dywan -nowość:)) Już kilka aukcji po ok150 paczek nasion facet sprzedał.
Cena zbójecka.Przedtem pisał Festuca gluca,teraz już nie podaje nazwy.
Chętni są :)))

Pozdrawiam, Lilka

6. Data: 2006-03-22 11:13:32

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest jako świecącaa roślina?
> WTF?!
> Kiedyś miałem ale nie pamiętam, żeby mi ogródek świecił w nocy.

O kwiatach ogrodowych nie mam pojęcia, ale zwierzaki w moim akwarium świecą
(te świecące) w oświetleniu mocno niebieskim tzw aktyniczne lub "czarne
światło dyskotekowe" świeca też przy ultrafiolecie do sprawdzania
banknotów.
Tamara

7. Data: 2006-03-22 11:23:11

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dywan -nowość:)) Już kilka aukcji po ok150 paczek nasion facet sprzedał.
> Cena zbójecka.Przedtem pisał Festuca gluca,teraz już nie podaje nazwy.

Bo rośliny to taki kuszacy towar zwłaszcza wiosną.I jaki medialny!! Nikt
prawie nie sprzedaje "Gatunkus gatunkus" :)
tylko "Najwspanialsza roślina egzotyczna supernowość sąsiedzi będą ci
zazdrościć"
A mnie podoba się trawa z rózowymi kłosami. Ale ponieważ wiem że nic nie
wiem to narazie czytam i oglądam.
Tamara

8. Data: 2006-03-22 11:28:12

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 12:23:11 +0100, TMK napisał(a):

> A mnie podoba się trawa z rózowymi kłosami.

Pampasowa?

Poszukaj w archiwum grupy

mi osobiście przemarzła

9. Data: 2006-03-22 11:38:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie podoba się trawa z rózowymi kłosami. Ale ponieważ wiem że nic nie
> wiem to narazie czytam i oglądam.

Archiwum grupy, to może być Pennisetum setaceum "Rubrum".

Kochia jest wrzosowa tylko jesienią.
Z uprawą tuberozy osobiście miałam doświadczenia negatywne (zamiast kwitnąć
przybywały tylko cebulki), ale roślina piękna i dość rzadka.
Inkarvillea zimuje w glebie, jeśli masz odpowiednie stanowisko. W przeciwnym
razie wykopywać. I jakby Ci się bardzo chciało, to zajrzyj do linka w
sygnaturce.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

10. Data: 2006-03-22 14:14:21

Od: "grazyna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogłby ktoś odpowiedzieć na pytanie coto takiego. Niestety dla mnie
> za

> odstępach.

Zobacz tutaj http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?
name=Tabaza&file=index&op=Szczegolowo&tid=3461
jest
opis i fotka jedna nawet z mojego ogrodu jesli chcesz podeśle ci nasionka -
tu gdzie rosnie noric i kretów nie ma ale 2 m dalej juz są
grazyna

judaszowiec
Witam wiosennie
kopczyki