małe czarne robaki na różach

11. Data: 2005-07-05 18:44:56

Temat: Re: małe czarne robaki na różach
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:SRwye.50429$7X1.3391@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> W dzisiejszych czasach bardzo dobrze robi sie wode z mozgu
> powolujac sie na wyniki badan naukowych, najlepiej nieistniejacych:
> "Nie istnieja zadne badania naukowe, ktore swiadczylyby o
> szkodliwosci tego preparatu", "Nie istnieja zadne badania naukowe
> potwierdzajace lecznicze dzialanie tej rosliny", itp.

Hejka. Czucie i wiara silniej mówią do mnie, niż mędrca szkiełko i
oko.;-) Co do badań naukowych, to nastały niestety takie czasy, że ich
wyniki należy dokładnie weryfikować. :-( Szczególnie wyniki badań
niezaistniałych.
Pozdrawiam hydrofobijnie Ja...cki

12. Data: 2005-07-06 06:00:50

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapewne w pobliżu rośnie rzepak i one przylatują.
Owszem, rzepak jest - jakieś 1 - 2 km stąd i nie wiem czy dla takich robaków to
daleko, czy blisko. Ale rzepak chyba już pezkwitł i to jakiś czas temu. No chyba
że chodzi tylko o fakt jego istnienia a nie kwitnienia. Z tego co jednak widzę
robaki lecą do kwiatów.
Są niegroźne.
Hm..... jak dla mnie są groźne! Przez ostatni tydzień zniszczyły mi wszytskie
kwiaty fioletowe, biorą się za pąki i o zgrozo za inne kolory róż też. Różowe i
żółto-różowe, ale na szczęście je tylko podgryzają nie niszcząc doszczętnie
kwiatów.
Jak rzekwitnie rzepak robaczki znikną.
No nie wiem.

Zakupiłma więc POLYSECT i to działa. Robaki nie zostały zidentyfikowane, ale
chyba znalazłam broń na nie:) Jest to trochę robota głupiego - ja pryskam, one
zdychają, ale pojawiają się nowe. I tak w kółko. Pocieszan się tym, że nie jest
ich już tak dużo i nie przybywa, tylko powiedzmy jakoś panuje nad tym.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam alicja:)

13. Data: 2005-07-06 07:06:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:33a6.0000016c.42cb7392@newsgate.onet.pl alicja
<c...@o...pl> napisał(a):

> Zakupiłma więc POLYSECT i to działa. Robaki nie zostały
> zidentyfikowane, ale chyba znalazłam broń na nie:)

Hejka. Polysect należy do tej samej grupy środków co Decis, o którym
Magdalena napisała poniżej przerażający tekst. :-(

> [...]
> I tak w kółko. Pocieszan się tym, że nie jest ich już tak dużo i nie
> przybywa, tylko powiedzmy jakoś panuje nad tym.

Czy to jest robota głupiego? Skoro się nie wie co i czym się pryska...
Bifentryna, która jest substancją czynną Polysectu nie działa w obecnie
panujących temperaturach (powyżej 20C). W tej sytuacji podejrzewam, że lekko
oszołomione chrząszcze spadają na ziemię ale po jakimś czasie wdrapują się
mozolnie z powrotem na kwiaty róż i ze zwiększonym zapałem odrabiają
chwilową przerwę w konsumpcji. ;-)
Pozdrawiam indolencyjnie Ja...cki
PS A może Owadofos lub Zolone? :-)

14. Data: 2005-07-06 08:11:18

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:33a6.0000016c.42cb7392@newsgate.onet.pl alicja

> Hejka. Polysect należy do tej samej grupy środków co Decis, o którym
> Magdalena napisała poniżej przerażający tekst. :-(

No proszę. A producent pozwala na stosowanie środka nawet na warzywach.

> Czy to jest robota głupiego? Skoro się nie wie co i czym się pryska...
O zgrozo, a ja naiwna myślałam, że wystarczy przeczytanie ulotki dołączonej do
zakupionego przeze mnie środka i zastosowanie się do zasad tam opisanych;)
> Bifentryna, która jest substancją czynną Polysectu nie działa w obecnie
> panujących temperaturach (powyżej 20C).
No proszę, a u mnie jakoś działa. Niesamowite;)
W tej sytuacji podejrzewam, że lekko
> oszołomione chrząszcze spadają na ziemię ale po jakimś czasie wdrapują się
> mozolnie z powrotem na kwiaty róż i ze zwiększonym zapałem odrabiają
> chwilową przerwę w konsumpcji. ;-)
A z tego co ja widzę, robaczki padają bez życia i już nie mają szans.

> Pozdrawiam indolencyjnie Ja...cki
> PS A może Owadofos lub Zolone? :-)

pozdrawiam alicja

15. Data: 2005-07-06 08:41:58

Od: "Dariusz Kuchnio" <d...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisał w wiadomości
> Skutki dlugoterminowego przebywania w zatrutym srodowisku czesto sa
> widoczne dopiero po latach, no ale wtedy juz za pozno, zeby zmienic
> sposob bycia.
Po kilku latach to i tak nie będzie wiadomo, która trucizna nam zaszkodziła.
Może to zaszkodzą nam konserwanty z jedzenia (E), może spaliśmy z
zapleśniałym
pomieszczeniu, może to komin z elektrowni, może wdychaliśmy spaliny, a może
toksyny z mebli lub wykładzin, a może jesteśmy genetycznie uszkodzeni, a
może
to papierosy lub alkohol.
Pozdrawiam
Darek Kuchnio

16. Data: 2005-07-06 12:38:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:33a6.000001cc.42cb9224@newsgate.onet.pl alicja
<c...@o...pl> napisał(a):

> O zgrozo, a ja naiwna myślałam, że wystarczy przeczytanie ulotki
> dołączonej do zakupionego przeze mnie środka i zastosowanie się do
> zasad tam opisanych;)

Hejka. Dawno temu żył facet, który powiedział: "wiem, że nic nie wiem"
Pozdrawiam naiwnie Ja...cki
PS " Nie lada to mądrość wiedzieć, że się czegoś nie wie. Sokrates posiadał
tę mądrość. Potrafił dojść do tego, że czegoś nie wie, podczas gdy inni
ludzie nawet sobie nie zdawali z tego sprawy. W ten sposób interpretował
słowa wyroczni delfickiej, że dlatego jest najmądrzejszym z ludzi, gdyż
potrafi sobie uświadomić, że czegoś nie wie."

17. Data: 2005-07-06 16:59:39

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Kuchnio wrote:
> [...]
> toksyny z mebli lub wykładzin, a może jesteśmy genetycznie uszkodzeni, a

Sposob zycia i bycia jest kwestia wyboru. Nie jem jedzenia z
konserwantami, prawie wszystkie owoce i warzywa z wlasnego ogrodu, a
jesli kupne, to ekologiczne. Mieso z hodowli ekologicznej, bez
konserwantow, karmione trawa i kukurydza, dom jest zbudowany z
nieemitujacych materialow, glownie naturalnych, meble sa z drewna
woskowanego, a nie lakierowanego, ubrania tylko z wlokien naturalnych,
kosmetyki i srodki piorace naturalne ( z roslinnej gliceryny), itd. itp.
Wiec jak sie chce, to mozna. Zyje tak juz od dwudziestu paru lat. Nie
pamietam, kiedy bylam u lekarza ostatni raz. Chyba wtedy, gdy zacielam
sie sekatorem:)))

MBassett

18. Data: 2005-07-06 17:19:49

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> W wiadomości news:33a6.000001cc.42cb9224@newsgate.onet.pl alicja

> Hejka. Dawno temu żył facet, który powiedział: "wiem, że nic nie wiem"

Eeee tam, tak to każdy głupi może powiedzieć, bo wielu wie, że czegoś nie
wie.
;-)

> [...]
> słowa wyroczni delfickiej, że dlatego jest najmądrzejszym z ludzi, gdyż
> potrafi sobie uświadomić, że czegoś nie wie."

A może wiesz czegóż to on nie wiedział, że nie wiedział?
:-)
pozdr. Jerzy

19. Data: 2005-07-06 17:38:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec jak sie chce, to mozna. Zyje tak juz od dwudziestu paru lat. Nie
> pamietam, kiedy bylam u lekarza ostatni raz. Chyba wtedy, gdy zacielam

Uprzejmie donoszę,że DDT wraca do łask, został przeproszony
i zaczyna się produkcja.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2005-07-06 19:09:56

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Uprzejmie donoszę,że DDT wraca do łask, został przeproszony
> i zaczyna się produkcja.
> Pozdrawiam.Mirzan

Jak bylam mala na wakacjach na wsi u Babci, widzialam, jak dzieci bawily
sie DDT, uzywajac go jako maki w "sklepie", w ktory sie bawily. Juz
wtedy wydawalo mi sie to dziwne...
MBassett

Inwazją Mrórek!Jak się ich pozbyć?Proszę o pomoc!
cebulki tulipanow
MegaPAKA!!
slimaki
ogródek działkowy - Smochowice k/Poznania