malomownosc..czy to sie da jakos wyeliminowac?

1. Data: 2002-03-26 21:23:06

Temat: malomownosc..czy to sie da jakos wyeliminowac?
Od: "MMX" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po dlugo miesicznym okresie znajomosci z bardzo mila kolezanka z sieci:-),w
koncu zdecydowalismy sie spotkac.W interenecie,tzn poprzez GG,rozmawialo sie
nam doskonale,zarowno mnie jak i jej. Ale na spotakniu mimo,ze przebywalo
ono w milej atmosferze,mnie jakos "zamulilo"tzn..stalem sie dosc znacznie
malomowny,jak mnie nawet okreslili jej znajomi.W sumie to nawet taki jestem
na codzien,,ale wtedy to byla calkowita przesada z tym.Czy mozna jakos
wplynac na swoja osobe,by sie stac bardziej ekstarwertycznym i by modz
bardziej plynnie wyrazac swoeje mysli?:-)

Pozdrawiam
MMx

1. Data: 2002-03-26 22:40:23

Temat: Re: malomownosc..czy to sie da jakos wyeliminowac?
Od: "Mariusz Nowak" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MMX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wplynac na swoja osobe,by sie stac bardziej ekstarwertycznym i by modz
> bardziej plynnie wyrazac swoeje mysli?:-)

pobiegaj sobie mi to daje tyyyyyyyyyyyyyyyyle energii i:) przede wszystkim
niezly temat do rozmowy:). jak sobie biegam, to wiesz, nie czuje pozniej
zmeczenia, tylko wrecz mam ochote cos normalnie rozp****:) wiesz?:)

1. Data: 2002-03-27 05:51:12

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna jakos
> wplynac na swoja osobe,by sie stac bardziej ekstarwertycznym i by modz
> bardziej plynnie wyrazac swoeje mysli?:-)

A to dwie różne sprawy ;) Chociaż nie tak do końca... Ponoć ekstrawertyka w
introwertyka nie przerobi, ale płynnie mówić i mieć o czym mówić można się
nauczyć. Potem ta "towarzyskość" kosztuje trochę wysiłku, ale tego nikt się
nie domyśla... A najlepiej uprzedzać nowych znajomych, ze się jest osobą
zamkniętą w sobie ;) Wtedy oddaje się im pole do popisu ;)))

pozdrawiam :)

joa

1. Data: 2002-03-27 13:13:31

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> na codzien,,ale wtedy to byla calkowita przesada z tym.Czy mozna jakos
> wplynac na swoja osobe,by sie stac bardziej ekstarwertycznym i by modz
> bardziej plynnie wyrazac swoeje mysli?:-)

Strzel kielicha przed rozmową, tylko nie przesadź, żebyś nie bełkotał i nie
słaniał się. To pomaga. Nie piwo, nie wino, tylko setkę wódki (no, jak
nie masz doświadczenia w piciu to wystarczy 50, bo zaczniesz fikać).
Unikaj piwa i wina - zamula. I to jest całkiem poważnie - nic tak nie
rozwiązuje języka jak wóda. Bo spidy mogą spowodować dziwne
zachowanie, a niewielka ilość wódki jest w sam raz. Tylko nie powtarzaj
tego przed każdym spotkaniem, bo sie przyzwyczaisz i w końcu będziesz
startował od pól litra ;) No i przetestuj ile Ci trzeba, zanim zastosujesz
;)

JGrabowski

1. Data: 2002-03-27 15:05:51

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" <a...@c...com> wrote in message

> Strzel kielicha przed rozmową,

ech, najprostsza to droga do uzależnienia przecież!

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

1. Data: 2002-03-27 15:22:52

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "imbissbudenfreund" <q...@c...de> napisał w wiadomości

> "TheStroyer" <a...@c...com> wrote in message

> ech, najprostsza to droga do uzależnienia przecież!

No toż piszę, żeby zawsze nie pił. Jak przed jedną rozmową się
napije, nabierze trochę śmiałości, to druga już bez spidowania
pójdzie łatwiej. Najtrudniej przełamać pierwsze lody, potem to
już jakoś będzie.

JGrabowski

1. Data: 2002-03-28 15:46:25

Od: "MMX" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Wszystkim za udzielenie odpowiedzi..))
pozdrawiam i Zycze Wesolych Swiat..
moze jakos sobie z tym poradze..w koncu mowa jest srebrem..))

Wścibstwo
klebuszek nerwow
jak?
[Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!
[Profet][pl] Zaproszenie do studiowania NUW Religion