malowana podłoga, jak "zeskrobać?

1. Data: 2006-03-13 18:04:08

Temat: malowana podłoga, jak "zeskrobać?
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Proszę pomóżcie w problemie. Na klatce schodowej, mamy malowane farbą
olejną schody, odnawiamy klatkę, coś trzeba zrobić ze schodami. Wiem ,że można
wycyklinować do żywego drzewa. Czy jest inna metoda?, słyszałam o sodzie
kaustycznej, czy ktoś może próbował? Proszę podzielcie się swoimi
doświadczeniami. Z góry dziękuję za odpowiedzi. :-)
Pozdrawiam Areta

2. Data: 2006-03-13 19:16:02

Temat: Re: malowana podłoga, jak "zeskrobać?
Od: "zsw" <admin(wytnij)@zsw.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jest taki preparat do usuwania starej powłoki farby do dostania w każdym
sklepie z farbami nakłada się grubo pędzlem i po reakcji skrobie szpachelką.
Druga metoda to opalarka .
Ale i tak po wszystkich zabiegach należy wszystko wyszlifować papierem
ściernym w rogach cykliną.
Z pozdrowieniami zsw.

w.. zsw.com.pl

3. Data: 2006-03-13 21:19:19

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kaustycznej, czy ktoś może próbował? Proszę podzielcie się swoimi
> doświadczeniami. Z góry dziękuję za odpowiedzi. :-)

Jeżeli chcecie je malować farbą, to najlepszym wyjściem będzie opalarka.
Jeżeli chcecie lakierować to bez cyklinowania się nie obejdzie.
Dużo zależy od powierzchni schodów, stopnia zniszczenia, rodzaju schodów

Tomek

4. Data: 2006-03-14 09:20:45

Od: Michał Półrola <m...@n...itl.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Mar 2006 19:04:08 +0100, Aretkka napisał(a):

> [...]
> kaustycznej, czy ktoś może próbował? Proszę podzielcie się swoimi
> doświadczeniami. Z góry dziękuję za odpowiedzi. :-)

Opalarka. Osobiście używałem co prawda palnika na propan, ale wymaga więcej
ostrożności.

5. Data: 2006-03-14 09:24:59

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpier opalarką, później można w tródniejszych miejscach preparatem. Na
końcu papierem ściernym i na to lakier czy inny kapon...
--
__

[pyt]meble kuchenne - montaz
Rust - kuchnie i sypialnie