malowanie na ścianie

1. Data: 2006-05-15 19:12:47

Temat: malowanie na ścianie
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Dziewczyny
Robię malowanie i chciałabym córce namalować łuk z kwiatów nad łóżkiem tylko
nie bardzo wiem jakich farb mogłabym użyć żeby to się trzymało no a raczej
takie jak w sklepie w 2 litrowych opakowaniach to się nie kalkukuje. No i
jeszcze sie astanawiam czy użyć szablonu - może znacie też coś w tym temacie
do pooglądania na necie?
Z góry dziękuję

Kasia kc

2. Data: 2006-05-15 20:26:06

Temat: Re: malowanie na ścianie
Od: "Kati " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuję akryle - póki mokre, można poprawiać rysunek, trwałe kolory i w
małych opakowaniach.

3. Data: 2006-05-16 06:54:17

Od: "Ania C. z Bytomia Odrz." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Widziałam kiedyś ładne szablony kwiatowe w castoramie ,nakłada się na
nie farbę gabką wtedy nie ma zacieków .Tylko nie wiem czy mieszkasz gdzieś
blisko castoramy .Można też pytać się o te szblony w sklepach malarskich .
Z pozdrowieniami Ania C.

4. Data: 2006-05-16 08:08:07

Od: "MonikaGer" <m_biermann@(nospam)gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Jesli bedziesz robila to z szablonem, to uzywaj szerokiego pedzla krotkim
wlosem, aby wiecej tak od gory farbe "naklepywac" niz z lewej na prawa
malowac, tak jak tu:
http://www.dha.de/website/content/heimwerker_akademi
e/wohnen__einrichten/dekotipps/blumenschablonen/inde
x_ger.html

tu jest tez kwiatek na scianie
http://www.farbqualitaet.de/pressroom/trends-sommer0
4.htm
a tu sam kwiatek i krok po kroku jak malowac
http://www.farbqualitaet.de/deco/blume/images/

pokazane jak to robic z szablonami
http://www.rp-online.de/public/bildershow/themenwelt
/immobilien/heimwerken/12227?picture_id=0

Pozdrawiam

Monika

5. Data: 2006-05-16 11:26:39

Od: " dansmy" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> jeszcze sie astanawiam czy użyć szablonu - może znacie też coś w tym temacie

Poszukaj tutaj szablonów
http://images.google.pl/images?q=stencils&hl=pl&btnG
=Szukaj+obraz%C3%B3w

danusia

6. Data: 2006-05-16 13:28:48

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle można na was liczyć
Na pewno coś wybiorę z tych pomysłów, dziękuję
Kasia kc

[szydełko] sweter w ananasy
(szydełko) Bluzka, top, tunika
szydelko burda special - polecam
Kraków - darmowy pokaz decoupage'u 18.05.2006 godz. 18.00
Złośliwy suwak w kurtce :-/