[szydełko] sweter w ananasy

1. Data: 2006-05-15 15:37:49

Temat: [szydełko] sweter w ananasy
Od: "Monika Wielkopolanka" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie - wiosna przyszła, więc odkurzyłam szydełka i na prośbę
Mamy robić będę ten sweter:
http://smg.photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Zen
skie%20modeli/Diana%
20mal%202005-6/?action=view¤t=5.jpg
http://glinki.com/?l=3r6pef
Wiem,że niektóre z Was juz go robiły w zwiazku z tym mam pytania:).
Chciałabym go zrobić z bawełny - czy to dobry wybór? i jakie wybrać szydełko
aby wyszło takie standardowe 38.
Jeśli wiecie o jakiś czyhających na mnie w trakcie pracy pułapkach
technicznych to także proszę o sygnał.
Przy okazji chciałabym zapytać czy nie widziałyście kiedyś prawie
identycznego swetra, ale z inną górą (chodzi mi o ten "nie ananasowy" motyw)
tak mi sie cos kojarzy, ale mogę sie mylić.
Pozdrawiam:-)

2. Data: 2006-05-16 13:15:16

Temat: Re: [szydełko] sweter w ananasy
Od: "Poranna" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Wielkopolanka wrote:

> Chciałabym go zrobić z bawełny - czy to dobry wybór? i jakie wybrać szydełko
> aby wyszło takie standardowe 38.

wlasnie wczoraj skonczyłam ten sweterek, a w zasadzie bluzeczke, bo
moja ma krotki rekawek; robilam z bawelny MAXI i wyszlo mi tak, jak
podaja w opisie na rozmiar 38; najpierw uzylam szydelka nr 2 a potem
2,5 mm
jesli chcesz zobaczyc jak wyszlo, to zapraszam tu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/kpsz87foxdbpbiaw
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/y8t5ajiyfnab7u3x
.html

3. Data: 2006-05-16 16:34:14

Od: "Monika Wielkopolanka" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poranna <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> 2,5 mm
> jesli chcesz zobaczyc jak wyszlo, to zapraszam tu:

Bardzo ładnie wyszło :-)to ja jutro idę szukać oliwkowej bawełny.
Pozdrawiam:-)

4. Data: 2006-05-17 07:44:51

Od: s...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie mam już pierwsze 18 okrążen ;)
Robię włóczką bawełnianą Sonata i szydełkami 3,0 i 3,5 (na R:40)
Jak na razie wychodzi jak na oryginalnym zdjęciu ;)

5. Data: 2006-05-17 13:56:57

Od: "Monika Wielkopolanka" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja właśnie mam już pierwsze 18 okrążen ;)
> Robię włóczką bawełnianą Sonata i szydełkami 3,0 i 3,5 (na R:40)
> Jak na razie wychodzi jak na oryginalnym zdjęciu ;)

Popularny ten sweter:-)
Niedługo co druga osoba na ulicy będzie w nim chodzić;-)
A ja jeszcze nie zaczęłam go robić :-)

6. Data: 2006-05-17 18:40:37

Temat: Re: sweter w ananasy
Od: "Poranna" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ba! mnostwo tego juz poszlo w swiat, bo ta bluzka jest z zeszlego
sezonu :)

(szydełko) Bluzka, top, tunika
szydelko burda special - polecam
Kraków - darmowy pokaz decoupage'u 18.05.2006 godz. 18.00
Złośliwy suwak w kurtce :-/
xxx Szukam- zodiak