malowanie paznokci

1. Data: 2003-04-26 10:15:44

Temat: malowanie paznokci
Od: "procesorKa" <r...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)
ostatnio rozmawialam z moja 70-letnia ciocia, ktora powiedziala: "ja maluje
paznokcie staromodnie i dlatego mi sie nie lamia..."

a ciocia maluje je w taki sposob, ze nie pokrywa lakierem calego paznokcia -
zostawia bez lakieru taki bialy polksiezyc, ktory na poczatku paznokcia sie
znajduje......i twierdzi, ze w ten sposob paznokcie "oddychaja", co o tym
sadzicie?

herbi

1. Data: 2003-04-26 10:19:41

Temat: Re: malowanie paznokci
Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "procesorKa" <r...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> znajduje......i twierdzi, ze w ten sposob paznokcie "oddychaja", co o tym

ale to chyba nie wygląda najładniej

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-26 10:34:02

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> znajduje......i twierdzi, ze w ten sposob paznokcie "oddychaja", co o tym

nie wydaje mi sie zeby mialo to jakis wplyw bo przeciez chemia z lakieru i
tak dostaje sie do paznokcia.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-04-26 10:35:57

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> znajduje......i twierdzi, ze w ten sposob paznokcie "oddychaja", co o tym

Bardzo mozliwe! To moze stad blondynkom, zwlaszcza tym malowanym, czasem
sie tudniej mysli - maja ograniczony dostep do tlenu? Sadze, ze w tych
okolicznosciach warto postawic pytanie. Czym oddycha blondynka?
Pozdrawiam Szanowna Ciocie.

1. Data: 2003-04-26 11:04:40

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Apr 2003 12:35:57 +0200, Adam wrote:

> Bardzo mozliwe! To moze stad blondynkom, zwlaszcza tym malowanym, czasem
> sie tudniej mysli - maja ograniczony dostep do tlenu? Sadze, ze w tych
> okolicznosciach warto postawic pytanie. Czym oddycha blondynka?

Do końca nie dało się tego ustalić, gdyż badania nad mózgiem blondynek
miały następujący przebieg:
Otworzono czaszkę blondynki, żeby zbadać jej zawartość i wtedy okazało się,
że w środku nie ma nic, poza jednym sznurkiem... Po długich rozważaniach,
jak to możliwe, co z tym zrobić, jak wytłumaczyć ten fenomen, postanowiono
przeciąć tajemniczy sznurek, w którym spodziewano się znależć jakieś
wyjasnienie wszystkiego... Przecięto go i wtedy... Odpadły uszy.
:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkie śliczne i mniej sliczne blondynki !

E. też blondynka :P :)

P.S.
Przepraszam, że to bylo NTG :)

1. Data: 2003-04-26 11:15:24

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva Sheers" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciąć tajemniczy sznurek, w którym spodziewano się znależć jakieś
> wyjasnienie wszystkiego... Przecięto go i wtedy... Odpadły uszy.

Nie rozumiem. Sugerujesz, ze wczesniej oddychaliscie uszami, a przynajmniej
tak Wam sie wydawalo?

1. Data: 2003-04-26 11:26:47

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał >

> Nie rozumiem.

Blondyn? ;PPPPPP

1. Data: 2003-04-26 11:31:21

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Blondyn? ;PPPPPP
A cholera wie - sie nie znam.
Tez pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-26 11:38:01

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Apr 2003 13:15:24 +0200, Adam wrote:

> Nie rozumiem. Sugerujesz, ze wczesniej oddychaliscie uszami, a przynajmniej
> tak Wam sie wydawalo?

Nic nie sugeruję.
To inni byli ciekawi tego, nie my :P :)

E.