mały dylemacik

41. Data: 2006-08-23 14:32:02

Temat: Re: mały dylemacik
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:echkjk$ru9$1@news.onet.pl...

> imo nie. prezent w momencie oddania go w rece obdarowanego
> staje sie jego wlasnoscia i to on decyduje co teraz.

No mi też się tak wydaje, ale wolałam się upewnić :-)

Sylwia

42. Data: 2006-08-23 14:35:39

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Oszczędna kobieta, raz kupi i na wszystkie wnuki wystarczy ;-)

Praktyczna może, bo do oszczędności (na siebie) jej daleko ;-)
Niektóre ciuszki poszły juz do jej 4 wnuka :-)

Sylwia

43. Data: 2006-08-23 14:37:33

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> - calkiem jak mamusia (też z uśmieszkiem)

LOL

> Ja bym chyba teraz każda kupioną rzecz bez okazji (typu urodziny dziecka,
> prezent na boze narodzenie) kazała Mamusi oddac w sklepie. Z uśmieszkiem.

Jak się bedzie tak zachowywać w tym temacie to chyba w końcu
obiorę taką postawę wobec niej :-)

Sylwia

44. Data: 2006-08-23 14:38:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Praktyczna może, bo do oszczędności (na siebie) jej daleko ;-)
> Niektóre ciuszki poszły juz do jej 4 wnuka :-)

Oszczędna. Im więcej zaoszczędzi na wnukach, tym więcej ma dla siebie :-)
A poza tym to po prostu teściowa. Do tej kategorii nie przykłada się żadnych
racjonalnych miar. Trzeba przyjąć do wiadomości, że istnieją i jakoś
przetrwać ;-)

Agnieszka

45. Data: 2006-08-23 14:56:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wojtaszek" <v...@i...pl> wrote in message

> Jeśli prezent jest znacznej wartości to można go podciągnąć pod darowiznę,
> a z tym jest już trochę inaczej.

jesli darczynca nie zaznaczy iz jest to darowizna, to malo mu potem
do tego.

iwon(k)a

46. Data: 2006-08-23 15:02:33

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> Jak się bedzie tak zachowywać w tym temacie to chyba w końcu
> obiorę taką postawę wobec niej :-)

Zuch dziewczyna! No właśnie o to chodzi ;->

Pozdr,
--
ŁK

47. Data: 2006-08-23 15:08:15

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:44ec6d77$1@news.home.net.pl...

> Zuch dziewczyna! No właśnie o to chodzi ;->

Heh :-)
tak trochę się czaiłam czy napsiac na grupę czy nie.
Bo porównując do tematów tu poruszanych i omawianych,
mój wydał mi się jakiś błahy.
Ale cieszę się że to zrobiłam, i dziękuję za Wasze odpowiedzi,
bo mnie na duchu podniosły i dały siłę w walce z teściową. ole!
;-)

Sylwia

48. Data: 2006-08-23 15:09:23

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oszczędna. Im więcej zaoszczędzi na wnukach, tym więcej ma dla siebie :-)

To i racja :-)

> A poza tym to po prostu teściowa. Do tej kategorii nie przykłada się
> żadnych racjonalnych miar. Trzeba przyjąć do wiadomości, że istnieją i
> jakoś przetrwać ;-)

Idę trwać ;-)

Sylwia

49. Data: 2006-08-23 15:20:43

Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli darczynca nie zaznaczy iz jest to darowizna, to malo mu potem
> do tego.
>

> iwon(k)a

A czy umiesz wskazać różnicę pomiędzy prezentem a darowizną?
Wojtek

50. Data: 2006-08-23 15:35:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy umiesz wskazać różnicę pomiędzy prezentem a darowizną?

darowizna jest pojeciem prawnym, i w odpowiednich papierkach sie
to wyraza.

iwon(k)a

Zdrada w wersj light...
Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?