mam Vichy Myokine

1. Data: 2004-01-13 11:10:14

Temat: mam Vichy Myokine
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi
Od wczoraj jestem posiadaczką Myokine:-)Tak na szybko, pięknie
pachnie,ładnie się wchłania.Nie podrażnia.Dla mojej mieszanej cery ale
jakby bardziej suchej, mam wersję "dla suchej"i jest ona optymalna.Dla
"normalnej" byłaby za słaba.Resztę sprawozdania póżniej

Gosia

1. Data: 2004-01-13 11:50:28

Temat: Re: mam Vichy Myokine
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby bardziej suchej, mam wersję "dla suchej"i jest ona optymalna.Dla
> "normalnej" byłaby za słaba.Resztę sprawozdania póżniej

czekam z niecierpiwoscia na dalsze wiesci o tym kremie.
boje sie czy nawilżanie jest wystarczające tez mam cere mieszana ze
skłonnościami do przesuszeń.
pzdr.
p.>

1. Data: 2004-01-13 12:13:11

Od: "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A od jakiego wieku można stosować ten krem?
pozdrawiam,
Asia

1. Data: 2004-01-13 12:32:27

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> A od jakiego wieku można stosować ten krem?

Podobno od 20 lat,tak napisali w ostatnim T Stylu.

Gosia

1. Data: 2004-01-13 14:50:01

Od: "Madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

możesz zdradzić jaka jest cena tego cuda?
Madzia

1. Data: 2004-01-13 15:06:44

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości

> możesz zdradzić jaka jest cena tego cuda?

89 zł za 50 ml

Gosia

golenie
Gabinet kosmetyczny