mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(

1. Data: 2005-10-27 12:58:46

Temat: mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(
Od: "zrozpaczona" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wiemsie ze temat ten byl wiele razy maglowany ale ten problem mnie
dobija,jeszcze troche to bedzie depresja chyba ;(
Mam problem z brzydkim zapachem z buzi, mam wszystkie zeby poleczone, myje
zeby regularnie (nitka dentystyczna, pasta blend a med i szczoteczka
elektryczna potem plyn do plukania ust(rosmanna mietowy) mam poleczone
migladki myje jezyk a mimo wszystko nie pomaga, ssalam tez halsy a gumy do
zucia powoduja u mnie wypadanie plomb, pastylki odswiezajace it..bez wiekszych
rezultatow..moze sa jakies specyfiki oprocz tabletek z pietruszki bo ile je
mozna brac i powoduja u mnie zgage..slyszalam cos o cynku czy chromie do
ssania..moze sa jakies herbatki moze pasta do zabkow nie ta albo plyn do
plukania ust.. ;(
prosze o rade ;( mialam w tym roku problemy z watroba, leczylam sie na to
teraz juz przeszlo ale moj problem pozostal..acha i odzywiam sie zdrowo...
;(

zrozpaczona

2. Data: 2005-10-27 13:11:19

Temat: Re: mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybrałabym się z pewnością do gastrologa, bo problem najprawdopodobniej nie
leży w jamie ustnej.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2005-10-27 13:15:11

Od: "zrozpaczona" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybrałabym się z pewnością do gastrologa, bo problem najprawdopodobniej nie
> leży w jamie ustnej.

a trzeba miec skierowanie do gastrologa?

4. Data: 2005-10-27 13:31:58

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

27 Oct 2005 14:58:46 +0200, na pl.sci.medycyna, zrozpaczona napisał(a):

> Mam problem z brzydkim zapachem z buzi,

"Oczyszczanie organizmu" Małachowa wyjaśni Ci jak sobie z tym poradzić.
Układ pokarmowy jest długi i wiele złych rzeczy może się tam dziać.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2005-10-27 13:41:13

Od: "Olcia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a trzeba miec skierowanie do gastrologa?

Nie trzeba :-)

6. Data: 2005-10-27 14:19:44

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zrozpaczona" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> a trzeba miec skierowanie do gastrologa?

Tak. Idź do lekarza I kontaktu.
O.

7. Data: 2005-10-27 17:13:07

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Wybrałabym się z pewnością do gastrologa, bo problem najprawdopodobniej
nie
> leży w jamie ustnej.

i zmienil dentyste. Mi nigdy nie wypadla plomba przez gume do zucia a mam
ich kilkanascie.

K.

8. Data: 2005-10-28 17:29:17

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zrozpaczona" napisał w wiadomości

> a trzeba miec skierowanie do gastrologa?

Skierowanie do gastrologa jest konieczne, chyba, ze umówiesz się na wizyte
prywatną. Zresztąn na NFZ w tym roku pewnie się nie "załapiesz".

Mokre włosy...
orzeczenie lekarskie ?
Pozdrowienia dla klepaczy
jak pomóc znerwicowanej siostrze?