mam dobry sposob na owijanie drzewek

1. Data: 2002-10-25 21:16:18

Temat: mam dobry sposob na owijanie drzewek
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
moze niektorzy z Was pamietaja jeszcze moj pomysl na blyskawicznie rosnacy
zywoplot - to byla kukurydza.
Teraz, kiedy przyszla jesien, za pomoca siekiery wyrabalem kukurydze, klacza
zostawilem dla ptakow i myszy , a z suchych badyli mam faaantastyczny
material na choholy.
Mam czym owinac i roze pienne i kasztana jadalnego i co tam jeszcze bym
chcial.
Jestem tak dumny, ze hej.
Wojtek Pa
PS pomysl z chocholami kukurydzianymi jest troszke podpatrzony na wsi...

2. Data: 2002-10-25 22:26:16

Temat: Re: mam dobry sposob na owijanie drzewek
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> writes:

> PS pomysl z chocholami kukurydzianymi jest troszke podpatrzony na wsi...

Ewa, widzisz? I co za różnica, czy to kukurydza, czy topin-cośtam :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jeden alpinista gdy dotarł do przełęczy
Dopadł go tam znienacka zanik pamięci

3. Data: 2002-10-25 23:31:36

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Teraz, kiedy przyszla jesien, za pomoca siekiery wyrabalem kukurydze,
> klacza zostawilem dla ptakow i myszy , a z suchych badyli mam
> faaantastyczny material na choholy.

który zresztą "looks like shit"
moon

4. Data: 2002-10-26 19:13:52

Temat: na owijanie drzewek -ksiezycowemu i INNYM !!!
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> który zresztą "looks like shit"
> moon
>
> noooo kochanenki,
wiem, ze jestes ksieciem nocy, ale i tak sie ciebie nie boje, a moja
wioskowa znajomosc angielskiego wystarcza, by wypowiedziec ci WOJNE!!!
absolutnie chchly - z czegokolwiek PRAWDZIWEGO nie bylyby zrobione - sa
piekne. Ich piekno zobaczyl niejaki Wyspianski Stanislaw ( Stan Island) w
obrazku na krakowskich Plantach.
Zal mi, ze w zaden sposob nie da sie dzisiaj dostac slomy żnietej kosa albo
snopowiazalka, bowowczas i roze moznaby na zime otulac slomianymi
chocholami. Mozna dzisiaj w hipermarketach dostac specjalne plastiki do
owijania drzewek - I TE WYGLADAJA JAK GOWNO>
zreszta nie boje sie wyrazu gowno, bo to jedna z najbardziej wartosciowych
rzeczy na dzialce!
Wojowniczy Wojtek Pa

5. Data: 2002-10-26 19:18:23

Temat: Re: mam dobry sposob na owijanie drzewek - Grzesiowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1bs5i17g7.fsf@sapijaszko.net...
> "WojtekP" <d...@p...com.pl> writes:
>
>, czy topin-cośtam :-))
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Gzresiu,
w sprawie tompi - cos tam...
zeszla wiosna posadzilem sobie cos, co nabylem z duma W OGRODZIE BOTANICZNYM
w Krakowie, a co mialo taka piekna, oryginalna nazwe topinambur, a co sie
okazalo srednio ladnymi kwiatkami. I je bym zaakceptowal, gdyby nie glos TEJ
GRUPY, ze to zaraza, co sie rozrasta do bolu. No i jesienia wykopalem i
wygnalem w krzaki - niech sie zloci tam. ALE CHLOPIE - ile to klaczy mialo
juz po sezonie!!!! toz to rzeczywiscie po paru latach moznamy
zatopinamburzyc caly ogrod. Chwast normalny - chwast.
Wojtek Pa

6. Data: 2002-10-26 19:35:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> writes:

> ALE CHLOPIE - ile to klaczy mialo juz po sezonie!!!! toz to
> rzeczywiscie po paru latach moznamy zatopinamburzyc caly
> ogrod. Chwast normalny - chwast.

A tam, od razu wielkie słowa: chwast... Ale ile z tego pożytku mogłoby
być :))

Pozdrawiam,
Grzesiek, drocząc się
--
W pani Z. -- znałem ją jako Andzię --
W zależności od konkretnych ścian dzie-

7. Data: 2002-10-26 19:52:11

Temat: Re: na owijanie drzewek -ksiezycowemu i INNYM !!!
Od: "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zreszta nie boje sie wyrazu gowno, bo to jedna z najbardziej wartosciowych
rzeczy na dzialce!"
Mocne słowo, ale " nie wszystko złoto, co się świeci".

Michał

8. Data: 2002-10-26 21:51:19

Od: "Theurge" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zal mi, ze w zaden sposob nie da sie dzisiaj dostac slomy żnietej kosa
albo
> snopowiazalka, bowowczas i roze moznaby na zime otulac slomianymi
> chocholami.
Nie mozna dostac slomy??? ile chcesz ? :)
a kosa jeszcze prawie w kazdym (wiejskim) domu stoi, tylko podwinac rekawy i
na pole!

--
Theurge
"When you wish upon a star, don't let yourself fall..."

9. Data: 2002-10-26 22:44:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... klacza zostawilem dla ptakow i myszy , .
> Jestem tak dumny, ze hej.
> Wojtek Pa

Co to jest klacza i po co (w jakim celu) zostawiłeś to dla ptaków i
myszy?
Ja...cki

10. Data: 2002-10-27 00:42:31

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa piekne. Ich piekno zobaczyl niejaki Wyspianski Stanislaw ( Stan
> Island) w obrazku na krakowskich Plantach.

wiesz, tak naprawdę to chodziło mi o ten "żywopłot" z zeschniętej
kukurudzy...
musiał wyglądać dziadowsko:)
moon

Odkrycie