mam dobry sposob na owijanie drzewek

11. Data: 2002-10-27 17:49:37

Temat: Re: mam dobry sposob na owijanie drzewek - ja..ckiemu
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:apf5qs$gs6$1@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Co to jest klacza i po co (w jakim celu) zostawiłeś to dla ptaków i
> myszy?
> Ja...cki
>
> chodzilo o kolby - przepraszam! - zostawilem, bo mieszkam w okolicy, gdzie
sporo pieknych bazantow i kuropatw a niech i sroki maja co dziubac prawda?
wojtek Pa

12. Data: 2002-10-27 17:51:48

Temat: Re: na owijanie drzewek -moonowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> wiesz, tak naprawdę to chodziło mi o ten "żywopłot" z zeschniętej
> kukurudzy...
> musiał wyglądać dziadowsko:)
> moon
>
> niekoniecznie, poniewaz wtedy, kiedy zesechl to go wycialem. Oczywiscie w
niezwykle starannie wypielegnowanym ogrodzie moze to razic, ale widzialem
tez w eleganckich wnetrzach uschniete rosliny kukurydzy, jako sucha ozdobe.
Rzecz gustu -
wojtek Pa

13. Data: 2002-10-28 09:50:02

Temat: Re: mam dobry sposob na owijanie drzewek - Grzesiowi
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> [...]

No tak, a ja czytam te klacze i dziwuję się, skąd się
wzięły i dlaczego po sezonie. Już miałam napisać, że jak
ktoś ma za dużo, to ze dwie klaczki (kobyłki) chetnie wezmę.

Krycha&Co(ty)

14. Data: 2002-10-28 10:50:50

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> [...]

Wojtek!
Przybij piatke!

> A tam, od razu wielkie słowa: chwast... Ale ile z tego pożytku mogłoby
> być :))
> Grzesiek, drocząc się

Grzegorzu! Bo Ci spuszcze bulwe na spadochroniku miedzy derenie albo co
gorsza winorosla!
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Oczywiscie sie droczac. Chwilowo :-)

15. Data: 2002-10-28 10:53:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Grzegorzu! Bo Ci spuszcze bulwe na spadochroniku miedzy derenie albo
> co gorsza winorosla!

Zamiast C. suecica? :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Wielka rzeka Missisipi
Z zanieczyszczeń ledwie zipi

16. Data: 2002-10-28 13:03:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tam, od razu wielkie słowa: chwast... Ale ile z tego pożytku mogłoby
> być :))

I było, szczególnie w czasach zarazy ziemniaczanej, uratowało to to
Francję od głodu (w XVII w . przywiezione z Hameryki)
:-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

17. Data: 2002-10-28 13:20:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
widzialem
> tez w eleganckich wnetrzach uschniete rosliny kukurydzy, jako sucha

A któż nie miał w domu maty słomianej? Dawno to było ale jednak.
;-)))
Można wykorzystać do celów okrywowych i bambus i miskant ale w dziedzinie
kukurydzy to jesteś chyba pionierem.
;-)))

18. Data: 2002-10-28 15:53:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:apjdi8$clu$1@news.gazeta.pl...

> Można wykorzystać do celów okrywowych i bambus i miskant ale w dziedzinie
> kukurydzy to jesteś chyba pionierem.

Tutaj "sloma" kukurydziana okrywa sie slupki od latarni
przydomowych na Halloween.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2002-10-28 16:07:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj "sloma" kukurydziana okrywa sie slupki od latarni
> przydomowych na Halloween.

Nieśmiało zapytam, dlaczego albo po co?
;-)

20. Data: 2002-10-28 18:11:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
> Można wykorzystać do celów okrywowych i bambus i miskant ale w dziedzinie
> kukurydzy to jesteś chyba pionierem.
> ;-)))

Ja wykorzystuję aksamitki wąskolistne , upychałam w weekend naokoło figi
(stroisza iglastego mi szkoda). Trochę ziemi na wierzch i może przetrwa
kolejną zimę;)

Pozdrawiam, Basia.

Odkrycie
tereny zieleni