mam isc do dermatologa ?

1. Data: 2006-12-31 13:04:56

Temat: mam isc do dermatologa ?
Od: "[Nikon]" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przejde odrazu do tematu ,ktory mnie w ostatnim czasie zastanawia , zeby nie
powiedziec niepokoi ..
chodzi o to ze zranilem sie w noge troszke
rana sie do dzisiaj nie zagoila , a minelo juz ponad miesiac od "wypadku"
niepokojace jest to ze inne , nawet najmniejsze rany tez zaczynaja ropiec
lekarz kazal stosowac rywanol i przepisal antybiotyki , nic nie pomaga .
jaka moze byc tego przyczyna ? orientuje sie ktos w tym temacie ?

Pozdrawiam
Nikon

2. Data: 2006-12-31 13:19:25

Temat: Re: mam isc do dermatologa ?
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 31 Dec 2006 14:04:56 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako [Nikon], a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> rana sie do dzisiaj nie zagoila ,

A kiedy ostatnio badales sobie poziom cukru we krwi?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2006-12-31 13:51:41

Temat: Odp: mam isc do dermatologa ?
Od: "[Nikon]" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik La Luna <b...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

> A kiedy ostatnio badales sobie poziom cukru we krwi?

krew ostatnio oddawalem jakies 10 lat temu moze jeszcze dawniej
tak dawno ze nie pamietam ..
a to moze miec zwiazek ?

Nikon

4. Data: 2006-12-31 14:44:09

Temat: Re: Odp: mam isc do dermatologa ?
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 31 Dec 2006 14:51:41 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako [Nikon], a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> a to moze miec zwiazek ?

Oczywiscie ze tak!
Takie niegojace sie ranki to pierwsze co sie nasuwa to wlasnie zmiany
charakterystyczne dla cukrzycy.

5. Data: 2006-12-31 14:48:07

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" > Oczywiscie ze tak!
> Takie niegojace sie ranki to pierwsze co sie nasuwa to wlasnie zmiany
> charakterystyczne dla cukrzycy.

Tak święta racja,ale mogą to być tez problemy naczyniowe.
Cancer

6. Data: 2006-12-31 14:55:41

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 31 Dec 2006 14:48:07 -0000 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Cancer, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Tak święta racja,ale mogą to być tez problemy naczyniowe.

Pewnie ze tak :)
Rowniez jakies bardzo powazne problemy z odpornoscia.
I pewnie jeszcze sporo innych :)
Ale cukrzyca jest najlatwiejsza do wykluczenia. I chyba w sumie
najczestsza. Wiec podsunelam pomysl z nia na poczatek :)

7. Data: 2006-12-31 17:46:00

Temat: Odp: Odp: mam isc do dermatologa ?
Od: "[Nikon]" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> [...]
> Ale cukrzyca jest najlatwiejsza do wykluczenia. I chyba w sumie
> najczestsza. Wiec podsunelam pomysl z nia na poczatek :)

ale ja napewno nie mam cukrzycy ...
tak czy inaczej chyba wybrac bede sie musial jeszcze raz do lekarza ;/

Nikon

8. Data: 2006-12-31 19:09:46

Temat: Re: Odp: Odp: mam isc do dermatologa ?
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 31 Dec 2006 18:46:00 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako [Nikon], a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ale ja napewno nie mam cukrzycy ...

Skad wiesz skoro ostatnio badania krwi - a nie wiadomo czy w to wchodzilo
badanie poziomu glukozy - miales ponad 10 lat temu?

> tak czy inaczej chyba wybrac bede sie musial jeszcze raz do lekarza ;/

To na pewno...

9. Data: 2006-12-31 19:13:46

Temat: Odp: Odp: Odp: mam isc do dermatologa ?
Od: "[Nikon]" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik La Luna <b...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

> Skad wiesz skoro ostatnio badania krwi - a nie wiadomo czy w to wchodzilo
> badanie poziomu glukozy - miales ponad 10 lat temu?

gdybym miał to chyba był zauważył jakieś jej objawy ..
a mnie sie tylko nie goją rany przez ponad miesiac ...

Nikon

10. Data: 2006-12-31 19:30:48

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: mam isc do dermatologa ?
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 31 Dec 2006 20:13:46 +0100 wiedźmin zdziwił się
> [...]

> gdybym miał to chyba był zauważył jakieś jej objawy ..
> a mnie sie tylko nie goją rany przez ponad miesiac ...

Problem z cukrzyca jest ten ze czesto jest bezobjawowa bardzo dlugo,
lub tez objawy sa bagatelizowane, nie wiazane z ta choroba - ot, czlowiek
troszke wiecej pije ale przeciez jest upal, przeciez kaloryfery grzeja, to
pewnie dlatego itp.
Ranki sie nie goja? Ale przeciez nie mam innych objawow.
To jest objaw.
Bardzo powazny i zupelnie wystarczajacy zeby sobie poziom cukru zbadac.
Nawet przed wizyta u lekarza.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło