mam obawy

1. Data: 2005-10-19 20:40:10

Temat: mam obawy
Od: "Robercisz" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim stopniu u kobiet moze się okres spóźniać?

Koleżanka się skarży żę ją zapłodniłem bo od kilku dni nie miała okresu! A
nawet jej nie dostknąłem! znaczy dotykałem...no ale od tego chyba zajść nie
można...

proszęo pomoc

pozdrow

2. Data: 2005-10-19 20:47:57

Temat: Re: mam obawy
Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-10-2005 o 22:40:10 Robercisz <r...@t...pl> napisał:

> W jakim stopniu u kobiet moze si? okres spó 1/4 niaae?
>
> Kole?anka si? skar?y ?? j? zap?odni?em bo od kilku dni nie mia?a okresu!
> nawet jej nie dostkn??em! znaczy dotyka?em...no ale od tego chyba zaj?ae
> nie
> mo?na...

Zalezy czym i gdzie dotykałes:-)

Zapamiętane będą słowa i czyny:
"Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
(który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;)

3. Data: 2005-10-20 06:13:32

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradź jej aby zrobiła sobie test ciążowy. Mi maksymalnie okres spóźnił się
3 dni - mam/miałam regularny.
Pozdrawiam,
nina

prośba o skomentowanie wyników
Antykoncepcja i spisek [co się dzieje]???
lowcy skor zabili tez dziecko:(
ból w okolicy kości potylicznej
dekompensacja psychotyczna - pomóżcie