Re: mam ochote kogoś zabić!

1. Data: 2003-11-14 13:14:34

Temat: Re: mam ochote kogoś zabić!
Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bp0c32$hja$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Grzeczny jesteś tak samo jak All, a ja nie mam czego się wstydzić. Brudy
siedzą w twojej głowie.

Czy możesz przestać robić jarmark z grupy dyskusyjnej i ochłonąć sobie
trochę?
Rozumiem, że masz problemy z emocjami, a za tobą ciągnbie się ogon twoich
cieni, którzy będą ci klaskać. Ale jeśli możesz nad tym zapanować, to nie
rozlewaj już więcej swoich świństewek PRYWATNYCH, tylko załatw to raz a
dobrze.

> A więc?
> Powtórzyłeś powyżej swoje zachowania ze swoich popisów na tej Grupie i na
kilku innych.

> Ciekawe co cię tak drażni w ludziach, którzy lepiej się znają na czymś?

od kwietnia prosiłem, Cię i nie reagowałaś.

GRUPA DYSKUSYJNA NIE JEST TWOJĄ WŁASNOŚCIĄ.

1. Data: 2003-11-14 13:25:41

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> cieni, którzy będą ci klaskać. Ale jeśli możesz nad tym zapanować, to nie
> rozlewaj już więcej swoich świństewek PRYWATNYCH, tylko załatw to raz a

To nie są moje sprawy prywatne.
To są sprawy tej Grupy, owładniętej przez błaznów.
Czytaj ze zrozumieniem, please.

> kilku innych.

> od kwietnia prosiłem, Cię i nie reagowałaś.

O co?

> GRUPA DYSKUSYJNA NIE JEST TWOJĄ WŁASNOŚCIĄ.

Ani TWOJĄ, Jacku B.
Jak czegoś nie rozumiesz, nie zabieraj głosu, please.

E.

1. Data: 2003-11-14 13:46:23

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani TWOJĄ, Jacku B.

Oj, to wiem.

> Jak czegoś nie rozumiesz, nie zabieraj głosu, please.

dobrze, ale jeśli masz komuś do powiedzenia przykrego i krzywdzącego nie mów
tego, dobrze?

Może być taki układ?
> E.

Ps.1. Ktoś coś powiedział, że raz jestem kieroqwcą, raz czymś tam, raz
lekarzem, a reaz coś tam - pisałem o tym - często piesżę o czymś, o kimś w
PIERWSZEJ OSOBIE, a więc używam słowa JA - tłumaczyłem to.

Ps.2.Co do zmiany nicków - wiesz dobrze, że na stronie jest to wytłumaczone

Ps.3. Taaaaka miła z ciebie babka, a tak sobie zdrowie niszczysz bzdurami.

Ps.4. Usmiechnij się! - Poważnie.

jacek b.; emu; d.v.; dendroaspis viridis (czyli mamba zielona) :)

Ps. 5. Usmiechu więcej, bo zycie jest takie ciężkie i takie krótkie.

TO TYLE ode mnie; nie odczuwam potrzeby wojowania z kimkolwiek - a od ciebie
zależy, co sobie pomyślisz i moze napiszesz - może zaraz nazwiesz mnie
manipulatorem, albo telewizorem, ale to już zależy od ciebie.

Buźka stara!
Polecam:
http://www.photo.net/photo/pcd1328/iguana-kiss-3.4.j
pg

1. Data: 2003-11-14 14:03:23

Od: "centaur girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam:
> http://www.photo.net/photo/pcd1328/iguana-kiss-3.4.j
pg

ładne wąsy ma ta pani ;-)

1. Data: 2003-11-14 14:04:13

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "centaur girl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> ładne wąsy ma ta pani ;-)

rany boskie gdzie? - aż zobaczę - chciałem wstawić KISS. No juz patrzę - nie
ma wąsów, jaja se robisz i tyle. Ale jaka ładną resztę ma ta pani...:
http://www.photo.net/photo/pcd1328/

1. Data: 2003-11-14 14:53:04

Od: "centaur girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rany boskie gdzie? - aż zobaczę - chciałem wstawić KISS. No juz patrzę -
nie
> ma wąsów, jaja se robisz i tyle.

Moze tak mi sie zdało, że ma mały wąsik..
ale co tam wąsik, ogólnie spoko :-)
Zwłaszcza kameleon? :-)

Ale jaka ładną resztę ma ta pani...:
> http://www.photo.net/photo/pcd1328/

Chcesz zebym teraz była zazdrosna tak! ;-)
Cała sesja fajnie wyglada, zupełnie jak sesja do grafiki fantasy "kobieta i
jaszczur" :-)
Nawet mam cos takiego na dysku.

cg

1. Data: 2003-11-14 15:04:46

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chcesz zebym teraz była zazdrosna tak! ;-)
> Cała sesja fajnie wyglada, zupełnie jak sesja do grafiki fantasy "kobieta

nie wiem, co to jest - wpisałem w google, w grafikę JISS, i to wydało mi sie
najciekawsze, ot, cała filozofia.

"Życie po życiu"- co nas czeka po śmierci?
Jasnowidz
Zielsko...
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Nawiązując do poprzedniej historii...... "Urzędnik klient... "