Re: mam ochote kogoś zabić!

1. Data: 2003-11-14 13:36:03

Temat: Re: mam ochote kogoś zabić!
Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Ochendowska" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
news:BBD84858.5F1D%kinga@cyberia.pl...

kobieta kochana, i czująca się potrzebana i kochana - na wieść o ciąży
dostaje szału - TO SZAŁ MIŁOŚCI I RADOŚCI - chce się dzielić tą tradością z
każdym napotkanym przechodniem, każdemu chce wykrzyczeć Będę matką, a nie,
że ma ochotę wszystkich pozabijać.

A więc w samym zwiżku autorki.... coś jest nie tak....

1. Data: 2003-11-14 14:00:34

Od: "centaur girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> każdym napotkanym przechodniem, każdemu chce wykrzyczeć Będę matką, a nie,

Niby tak. Pomijając fakt że ciąże na prawde planowałam za 2-3 lata,
bo jestem właśnie w trakcie wielu innych sporych zmian to...
własnie musicie panowie bezdzietni zrozumieć że myśleć o tym i planowac to
nie to samo co miec i być.
To jeste na prawdę jak słuchanie o cukierkach bez mozliwości ich
skosztowania.

> A więc w samym zwiżku autorki.... coś jest nie tak....

Noo... bo zycie to nie bajka, a teoria to nie praktyka.

cg

1. Data: 2003-11-14 14:06:18

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "centaur girl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Niby tak. Pomijając fakt że ciąże na prawde planowałam za 2-3 lata,
> bo jestem właśnie w trakcie wielu innych sporych zmian to...

stało suie jak się stało, uznaj to za dar niebios i tyle. Zresztą, za
maxymalnie 9 miesięcy przejdzie.....

A tak na marginesie - cłopy maja takie same pragnienia jak baby. :)

1. Data: 2003-11-14 14:54:48

Od: "centaur girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stało suie jak się stało, uznaj to za dar niebios i tyle.

A cóz ja innego teraz robie? ;-)))

> Zresztą, za
> maxymalnie 9 miesięcy przejdzie.....

i sie dopiero zacznie ;-)

> A tak na marginesie - cłopy maja takie same pragnienia jak baby. :)

Szkoda że żaden szczerze o tym nie napisze :-)
Ale to by było takie niemęskie, nie? ;-)

cg.

1. Data: 2003-11-14 15:03:42

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i sie dopiero zacznie ;-)

No, zacznie się - dziać najprawdziwszy w świecie cud, który bedziesz
obserwować do momentu, aż ci odfrunie z gniazdka - czy to nie cudowne?
Pomyśl. Będziesz miała swój własny, prywatny cud!

> Szkoda że żaden szczerze o tym nie napisze :-)
> Ale to by było takie niemęskie, nie? ;-)

dlaczego niemęskie, rany boskie?
Babo - będziesz mamusia i tyle! Bedziesz karmuiła, kąpała, kochała - to jest
szczeście i juz.

1. Data: 2003-11-14 17:34:52

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> i sie dopiero zacznie ;-)

> Szkoda że żaden szczerze o tym nie napisze :-)
> Ale to by było takie niemęskie, nie? ;-)

All (chł... tzn. Wszystek ;)) z Gor Ci to dziecino wytłooomaczy... ;)
Już to zresztą robi nieustannie.

E.

Re: mam ochote kogoś zabić!
Psychologia-przedmioty??
Czy leki psychiatryczne zmieniają osobowość ???
Re: Bar III - program dla prostakow?
test