Re: mam problem z zoladkiem.....

Data: 2009-10-13 22:33:58
Temat: Re: mam problem z zoladkiem.....
Od: Gosia18 <g...@g...com>

On 13 Paź, 16:30, "Fragile Maja" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Gosia18" <g...@g...com> napisał w
wiadomościnews:7ee0f636-f1c6-4aa5-a45d-83143446cddb@
a6g2000vbp.googlegroups.com...

> [...]
> poważnie, to powinna zlecić m.in. również badanie poziomu TSH.
> Podejrzewam jednak, ze najpierw zaleci gastroskopię. Jeśli paniczny
> lęk przed tym badaniem Cię nie opuszcza :), zapytaj o znieczulenie ogólne.

> Z przyczyn niezależnych ode mnie, medycyna, która zawsze mnie
> interesowała, stała się moim przyjacielem. Nie jestem lekarzem,
> choć już wszyscy moi lekarze wiedzą, że sama leczę sie najlepiej ;),
> oczywiscie z ich pomocą. Niestety życie potrafi człowieka zaskoczyć
> i postawić przed najmniej oczekiwanymi wyzwaniami. Pozostaje

Dziekuje bardzo. Powiedzialas mi wszystkie badania o ktore zapytam
przynajmnie ogolnikowo. I na pewno wspomne o tej tarczycy.
Bardzo mi pomoglas. Jutro napisze czy zalecila mi badania a jesli nie
to pojde na pogotowie i meczyc sie nie bede a w szpitalu sie tym
zajma... TYLKO jedno ale .. za szpital nie zla kasa... nocka nawet
2000$.. masakra ale coz jest wazniejsze niz wlasne zdrowie...
Po wizycie napisze co i jak !
dziekuje i pozdrawiam!