mam pytanie

1. Data: 2007-10-03 16:08:27

Temat: mam pytanie
Od: "Paulina Dworakowska" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem strasznie wypadają mi włosy ,a do tego na głowie pojawiły się
ropne krostki,biorę radical ,wcieram alpicort e i skrzyp polny.Włosy jak
wypadały tak dalej wypadają.Proszę o radę może ktoś miał taki sam problem.
PROSZE O ODPOWIEDZ!!!!!!!!

2. Data: 2007-10-08 15:52:15

Temat: Re: mam pytanie
Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina Dworakowska <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> polny.Włosy jak wypadały tak dalej wypadają.Proszę o radę może ktoś
> miał taki sam problem. PROSZE O ODPOWIEDZ!!!!!!!!

W dzieciństwie miałam podobny problem (strupy na głowie), stosowałam
różne maści i leki (w konsultacji z dermatologiem) i pomógł dopiero
zielony petrole. http://www.aptekacalcium.pl/index.php?a=prod&pid=563
5
Jest to płyn na bazie nafty. Na wzmocnienie włosów podobno świetna jest
właśnie nafta kosmetyczna, tylko że potem zmywanie tego może być
uciążliwe.

M.K.

3. Data: 2007-10-12 13:29:12

Od: Werreq <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Kozicka pisze:

> [...]
> właśnie nafta kosmetyczna, tylko że potem zmywanie tego może być uciążliwe.

Miałam podobny problem, leczyłam kilka lat i pomogły mi.........
tabletki antykoncepcyjne
pozdro, Werreq

4. Data: 2007-10-13 13:35:43

Od: "Paulina Dworakowska" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz słuszna racje w tym co mówisz bo krostek dostałam właśnie po przerwaniu
tabletek....
W takim razie zostało mi tylko je zażywanie? A co na to moja watroba...?

Użytkownik "Werreq" <w...@g...com> napisał w wiadomości

> Miałam podobny problem, leczyłam kilka lat i pomogły mi.........
> tabletki antykoncepcyjne
> pozdro, Werreq

trądzik
cyckonosz Alles - relacja prawie na zywo :)
Prośba o poradę - odżywka do włosów Kerastase
informatyka
informayyka