mam romans

31. Data: 2006-06-05 10:25:28

Temat: Re: mam romans
Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jaka w końcu ma być rola owej "perełki",
> dzięki której miała "coś zrozumieć" ? Stymulująca intelektualnie ???

moze stymulowac co tam chce :) ale jesli "ktos" zadaje takie "dosc
dziwne" - imho - pytanie to moze jest niedojrzaly emocjonalnie i wtedy
dobrze jest wskazac - ze taka postawa (powracam do tego iz , autorka
postu deklaruje ze kocha obecnego partnera) - jest delikatnie mowiac
"SKRZYWIONA"

> Nie wyraziłeś opinii, tylko udzieliłeś rady.
> A to zasadnicza różnica.

opinia byla zawarta w radzie :)...nie udawaj ze tego nie zrozumialas :)
bo uznam to za 3 stopien slownego droczenia sie ze mna

--
radek jablonski - jabol - Lodz
GG: 1949249; Tlen: radekjab//po g.16

32. Data: 2006-06-05 11:27:11

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" napisał ...

> [...]
> dobrze jest wskazac - ze taka postawa (powracam do tego iz , autorka
> postu deklaruje ze kocha obecnego partnera) - jest delikatnie mowiac

Ale co ma wspólnego stwierdzenie "wszystkie kobiety to ..."
z oceną konkretnej postawy ???

> opinia byla zawarta w radzie :)...nie udawaj ze tego nie zrozumialas :)

Opinia na temat wszystkich kobiet ???

Pozdrawiam !
Mała Mi

33. Data: 2006-06-05 11:49:39

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co ma wspólnego stwierdzenie "wszystkie kobiety to ..."
> z oceną konkretnej postawy ???

> Opinia na temat wszystkich kobiet ???

.no wez mnie nie rozbrajaj :)

przeca napisalem (tysiac maili lat temu) -ze chodzi o:
- konkretna sytuacje,
- konkretna osobe,
- a cytat byl tylko zestawieniem konkretnej opini do KONKRETNEJ OSOBY

PS

..nie u miesz czytac miedzy slowami czy "cus" ??:)

34. Data: 2006-06-05 12:21:09

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" napisał ...

> przeca napisalem (tysiac maili lat temu) -ze chodzi o:
> - konkretna sytuacje,
> - konkretna osobe,
> - a cytat byl tylko zestawieniem konkretnej opini do KONKRETNEJ OSOBY

Czyli swoją opinię na temat konkretnego postępowanie konkretnej osoby
w konkretnej sytuacji zawarłeś w słowach "wszystkie kobiety to ..." ?
Głębię przemysleń kryjących się za nazwaniem kogokolwiek
kurwą pomijam. Bo musiałabym zacząć od "wszyscy mężczyźny",
"wszyscy internauci" albo tak jakoś. ;-)

Mała Mi

35. Data: 2006-06-05 12:22:16

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - konkretna sytuacje,
> - konkretna osobe,
> - a cytat byl tylko zestawieniem konkretnej opini do KONKRETNEJ OSOBY

i na wszelki wypadek dodam

iz opisana KONKRETNA scena z filmu wiazala sie z konkretnym przypadkiem
konkretnego trojkata (jedyna roznica bylo to iz: w filmie to
przyjaciolmi bylo dwoch facetow, a w tutaj w realu: autorka i jej
"stary" znajomy)

ps

posadzenie mnie o uogolnianie dotyczace wsiech bab - jest delikatnie
mowiac niesmaczne

36. Data: 2006-06-05 12:46:00

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kurwą pomijam. Bo musiałabym zacząć od "wszyscy mężczyźny",
> "wszyscy internauci" albo tak jakoś. ;-)

to juz nie moja wina ze wszystko odczytujesz doslownie
nie umiesz czytac miedzy wierszami i odczytywac odniesien

37. Data: 2006-06-05 12:51:02

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jabol" napisał ...

> to juz nie moja wina ze wszystko odczytujesz doslownie
> nie umiesz czytac miedzy wierszami
> i odczytywac odniesien

Nazwanie kogoś kurwą to prawdziwy szczyt finezji,
tak pełen podtektów, odniesień i znaczeń ukrytych,
że trafia wyłącznie do wybranych.

Mała Mi

38. Data: 2006-06-05 13:01:27

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazwanie kogoś kurwą to prawdziwy szczyt finezji,
> tak pełen podtektów, odniesień i znaczeń ukrytych,
> że trafia wyłącznie do wybranych.

kazdy ma prawo do nazywania tego "postepku" jak mu sie podoba i jak to
stoi w zgodzie z jego morlalnoscia

jesli przyjmiemy ze nie mieszkamy z odleglej zacofanej afryce gdzie jest
mozliwosc posiadania przez mezczyzn wielu kobiet oraz wielu mezczyzn
przez jedna kobiete - to ogolnie mowiac - odstepstwo od formy 1+1 , czy
to ze strony mezczyzny czy kobiety jest conajmniej "SKRZYWIENIEM"

z mojej strony EOT, nie bede rozwijal dalej- w tej chwili juz - flame'a
i dyskusji OT

39. Data: 2006-06-05 13:02:11

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jak to
> stoi w zgodzie z jego morlalnoscia

jeszcze maly wtret:

morlanoscia i swiatopogladem

40. Data: 2006-06-05 13:41:50

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza jabol
<akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> mówiąc:

>jeszcze maly wtret:
>
>morlanoscia i swiatopogladem

Też słyszałam, że Morlinki są najlepsze, ale bez przesady...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

Budzi się co dwie godziny z płaczem
Proszę o ocen
Prezent czy zadra?
apropos wątku
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!