manicure (w-wa)

1. Data: 2004-07-23 19:42:10

Temat: manicure (w-wa)
Od: "Kili" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Czy mogłaby mi któraś z Was polecić jakieś miejsce gdzie zrobię w miarę nie
drogi i dobry manicure jutro w porannych godzinach ?
dzieki

Aska

ps. ile czasu trwa srednio ten zabieg z lekkim zdobieniem paznokci ?

1. Data: 2004-07-26 21:16:19

Temat: Re: manicure (w-wa)
Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kili" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzieki
>
> Aska
>
> ps. ile czasu trwa srednio ten zabieg z lekkim zdobieniem paznokci ?

Ja sie w to bawie ;) ale z wawy troche daleko bys miala :)
U mnie trwa to okolo 1h lacznie z wyschnieciem pazurkow :)

Nisia pozdr.

Instant Cover
mascara o intensywnym kolorze...
oferta pracy dla Hostess