Re: marcinkiewicz sie zakochał!

From: "Saulo" <s...@l...po>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Date: Wed, 28 Jan 2009 22:41:36 +0100

tren R<t...@n...sieciowy>
news:glf1vs$jgm$1@news.onet.pl

> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article302940/Zako
chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

http://wiadomosci.onet.pl/blogi/kmarcinkiewicz.blog.
onet.pl,361576917,blog.html

"Współczesne media przypominają czasem narkomana - tak jak on, żeby istnieć,
musi pobierać narkotyk, tak one, żeby utrzymywać się na rynku, muszą
wstrzykiwać w swoje żyły coraz więcej szoku, wstrząsu, horroru".

Ryszard Kapuściński

Przepraszam

Przepraszam za zamieszanie. Nie ja je wywołałem.

Od kilku lat fotoreporterzy tabloidow co jakiś czas śledzą moje życie.
Miałem pecha, że jeden z nich zrobił zdjęcia w sklepie jubilerskim, a
sprzedawcy powiedzieli, że kupowałem pierścionek. Nigdy nie kłamie więc się
do tego przyznałem, choć chciałem zachować dyskrecję przynajmniej do
rozwodu.

Super Express rozpoczął "ostra jazda bez trzymanki", dlatego zgodziłem się
udzielić wywiadu i przesłać zdjęcia za obietnice zakończenia sprawy.
Niestety Super Express nie dotrzymał słowa.

W poniedziałek zamiast uzgodnionego kończącego wszystko wywiadu zamiescił
zmyślony, totalnie kłamliwy tekst o mojej Mamie. Sprawdzilem: nikt z mojej
rodziny nie udzielał jakichkolwiek wypowiedzi Super Expresowi. Cała historia
przez tyle dni opisywana, była wyssana z palca przez tabloid za wszelka cenę
goniący za sensacją. Gazeta wykreowała moja "wojnę z rodziną". Wówczas
zrozumiałem swój błąd, zrozumiałem że z ludźmi bez honoru nie zawiera sie
umów, wiec wycofałem wywiad i zdjęcia (ktore miały ukazać się w
poniedziałek) oraz poinformowałem redakcje o skierowaniu sprawy do sądu.
Zastępca redaktora naczelnego cynicznie powiedział że sprawa w sądzie będzie
trwała wiele miesięcy a oni w tym czasie będą codziennie pisać na mój temat.
Mam całą dokumentację kontaktów z gazetą i przedstawie ją w sądzie.

Wczoraj przyleciałem do Warszawy razem z moja narzeczoną. Od wieczora nie
opuszczali nas fotoreporterzy. Dziś od rana jeździ za mną czarne bmw.
Ciekawe życie prywatnej osoby. Byłem premierem, ale dziś jestem prywatną
osobą pracujacą na własny rachunek, nie pełnie żadnej funkcji publicznej.
Już ponoszę konsekwencje, a nawet straty, bowiem część klientów i znajomych
nie chce znaleźć się na pierwszych stronach byle jakiej kolorowej gazety.
Niepowetowane straty ponoszą też wszystkie osoby, które kocham. Wiem, bo
codziennie utrzymuje z nimi kontakt.

Czy kiedykolwiek którykolwiek inny polityk (a bylo ich sporo) w podobnej
sytuacji został tak potraktowany?

Od znajomych dowiaduje sie o bardzo krytycznych wypowiedziach możnaby rzec
"topowych" dziennikarzy. To ciekawe dlaczego wlasnie tym razem poważni
dziennikarze, doskonale znający sposób działania Super Expresu, tym razem
dają wiarę tym bzdurom, które się tam ukazują? Dlaczego znając mój telefon
tym razem nawet nie pytają mnie o zdanie? Wierzę, że znają tlumaczenie
terminu "TABLOID", dlaczego więc swoje opinie bazują na "tabloidowej
prawdzie-klamstwu"?

Wiem że w ostatecznym rachunku za jakiś czas przed sądem obronię się, wiem
że wygram. Mam siłę by poradzić sobie z tak wielką agresją. Mam też nadzieję
że poradzą sobie moi najbliżsi, staram się im pomóc. A tym którzy dziś
szafują wyrokami życzę jednego dnia z paparazzi.

Kazimierz Marcinkiewicz