mariilion

1. Data: 2007-01-04 00:30:54

Temat: mariilion
Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o tworczosci zespolu marillion?

2. Data: 2007-01-04 04:01:04

Temat: Re: mariilion
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> co sadzicie o tworczosci zespolu marillion?

Hmmm :-)) Spory kłopot.

Klasyfikacja nie wchodzi w rachubę.

Chcesz popatrzeć na rozwój?

Wiesz co to jest "twórczość"?

ett

3. Data: 2007-01-04 08:37:42

Od: hill_thebill <h...@b...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Jan 2007 01:30:54 +0100, tomek napisał(a):

> co sadzicie o tworczosci zespolu marillion?

z Fishem rozumiem , a nie to "coś" co mogłoby zmienić nazwę na
"kolejnynudnyrockowyniewiadomodlakogozespół" co tylko w szyldzie ma
Marillion?

--
"...boje sie : drewnianych koni , podłego alkoholu i mlodych dziewczyn
dajacych mi prezenty."

4. Data: 2007-01-04 09:10:17

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hill_thebill" <h...@b...interia.pl> napisał w wiadomości

> z Fishem rozumiem , a nie to "coś" co mogłoby zmienić nazwę na
> "kolejnynudnyrockowyniewiadomodlakogozespół" co tylko w szyldzie ma
> Marillion?

Masz rację :-))
Diabeł z rybką to Marillion.
(Maria z Lwem (w lwie)(lew))

Więc jakie?
Zajebiste, oczywiście :-)))

Też problem, ale to nie ta nutka.

pozdry
ett

Słuchasz fraz (fragmentów) dźwięków?
?

5. Data: 2007-01-04 11:34:44

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):
> co sadzicie o tworczosci zespolu marillion?

Rewelacyjna pierwsza płyta (z 1983 roku), niezła druga (1984), potem
nieco słabiej. Ale "Season's end" z 1989 jest jednym z moich ulubionych
albumów Marillion. Po "Brave" z 1994 (cały materiał zagrali w Sali
Kongresowej jesienią 94 - byłem, widziałem, zezłościłem się) zaczyna się
najgorszy okres w dziejach zespołu. "Strange Engine" i "Radation" - to
maksymalna i pretensjonalna nuda. Ale ostatnio znacznie się poprawili.
Dwie ostatnie płyty - "Anoraknophobia" i "Marbles" są świetne, zwłaszcza
ta druga. Wiosną ukaże się nowy album.

Kamnez

6. Data: 2007-01-04 11:40:20

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

hill_thebill napisał(a):

> z Fishem rozumiem , a nie to "coś" co mogłoby zmienić nazwę na
> "kolejnynudnyrockowyniewiadomodlakogozespół" co tylko w szyldzie ma
> Marillion?

Nie mam wątpliwosci, że jesteś osobą po 30-tce :)

Kamnez

7. Data: 2007-01-04 13:07:20

Od: hill_thebill <h...@b...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Jan 2007 12:40:20 +0100, Kamnez napisał(a):

> Nie mam wątpliwosci, że jesteś osobą po 30-tce :)
>
> Kamnez

dla mnie ostatnia płyta Marillion to "Thieving magpie" a najlepsza
"Cluthing at straws" - do dzisiaj chwalę TESCO, że u nich za 80zł dostałem
na DVD koncert z roku 1987 z trasy promującej tę właśnie płytę (byli też w
Polsce)...
acha , tak jestem po 30-tce :)

8. Data: 2007-01-06 01:55:19

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez napisał(a):

> Rewelacyjna pierwsza płyta (z 1983 roku), niezła druga (1984), potem
> nieco słabiej.

pamiętam w zamierzchłych czasach były sobie takie budki, do których się
szło po porcję muzyki.
nagrywalnie się nazywały albo jakoś tak podobnie.
wchodziłeś, był katalog, wybierałes co chcesz miec na jednej stronie
90-tki, co na drugiej i za 2h następował odbiór.
i żadnego piractwa wtedy nie było :)
więc, przyszedłem sobie do nagrywalni kiedys po jakąs płykę creamu.
na jednej stronie się mieściła.
przebiegły nagrywający, zapytał - a może coś na drugą stronę?
więc ja na to, również oczywiście przebiegle, że może by coś
zaproponował. spojrzał na mnie przebiegle, ja przebiegle spojrzałem na
niego, po czym powiedział chytro: "coś wymyślę".
przebiegle nie zapytałem co on tam chytrego wymyśli, a po prostu
zawierzyłem gustowi nagrywacza, a także ciut jego inteligencji - no bo
skoro z jednej strony cream...
kiedy przyszedłem po odbiór, nagrywacz z przebiegłym uśmiechem wyrzekł
tajemnicze słowa:
"meryllionmisplejsdczajdud"
i wtedy sie w nim zakochałem.
w fiszu.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

9. Data: 2007-01-06 17:34:37

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> "meryllionmisplejsdczajdud"

Może być :)

Budki pozamykali w 1994. To bardzo zabawne, ale ostatni raz skorzystałem
z rzeczonych usług zamawiąjąc "Brave" Marillion - mam do dziś, z
wydrukiem tytułów, może na All-egro wystawię ;)

Kamnez

psycholog - wroclaw
SEX - zwiazek
Boska komedia na sposób watykański