"masakra" Bielendy;)

1. Data: 2003-03-13 08:04:18

Temat: "masakra" Bielendy;)
Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim

Kupilam sobie wlasnie tusz (mascara mi sie z masakra kojarzy ;)) 3w 1 w
kolorze sliwkowym
z perlowym polyskiem ogolnie tusz swietny bo nie skleja rzes wydluza je i
zakreca.Troche sie
zawiodlam na kolorze bo myslalam ze bedzie bardziej widoczny ze jest
sliwkowy moze
jak ktos ma jasne rzesy to wiekszy jest efekt kolorystyczny.Chociaz mam
jasnoblekitny
tusz z Wibo i trzeba przyznac ze daje fantastyczny kolorek nawet na ciemnych
rzesach.
i tez jest bardzo dobry bo nie skleja rzes i jest ich optycznie wiecej.
No i duza zaleta to cena 8,30 za Bielende i 5 za Wibo, ogolnie bardzo
polecam
pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-03-13 08:10:37

Temat: Re: "masakra" Bielendy;)
Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@p...com.beztego> napisał w wiadomości
> [...]
> kolorze sliwkowym
> z perlowym polyskiem ogolnie tusz swietny bo nie skleja rzes wydluza je i

A wodoodporny?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-13 08:42:31

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> napisał w
wiadomości news:b4pedp$qf0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A wodoodporny?

wodoodporny, dzisiaj przetestowalam bo jestem chora i mi oczyska lzawia
naprawde wart kupna byly jeszcze kolory zielony, i garnatowy

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-03-13 08:58:20

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wodoodporny, dzisiaj przetestowalam bo jestem chora i mi oczyska lzawia
> naprawde wart kupna byly jeszcze kolory zielony, i garnatowy

no to wydatek na dzisiaj mam załatwiony :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-13 11:25:37

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Kapała" <u...@h...pl> wrote in message
> A gdzie to można kupić we Wrocławiu? Bo, szczerze powiedziawszy, nie
> spotkałam się z tym.

Na pewno w Arenie na Komandorskiej, widzialam ja tam. Widzialam tez w
drogerii Pod Zlotym Pucharem w rynku, ale czy jeszcze jest, to nie potrafie
powiedziec.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-13 11:29:39

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nea wrote:

> [...]
>pozdrawiam
>Nea

A gdzie to można kupić we Wrocławiu? Bo, szczerze powiedziawszy, nie
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-13 11:53:19

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i tez jest bardzo dobry bo nie skleja rzes i jest ich optycznie wiecej.
> No i duza zaleta to cena 8,30 za Bielende i 5 za Wibo, ogolnie bardzo

A gdzie w Wawie moge dostac ten tusz????
pozdr

1. Data: 2003-03-13 12:08:24

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
> A gdzie w Wawie moge dostac ten tusz????

w Wawie to nie wiem, ja kupilam w Piotrkowie jesli ktos z okolic by chcial
w sklepie "Sezam"

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-03-13 16:38:18

Od: "Carrie" <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@p...com.beztego> napisał w wiadomości

> naprawde wart kupna byly jeszcze kolory zielony, i garnatowy

Podpowiedzcie mi, jaki z tych kolorowych tuszów pasowałby do zielonych
oczu? Podobno nie należy do makijażu oczu używać kolorów podobnych do
tęczówek, ale ja akurat ciemnozielony najbardziej lubię... :) Rzęsy
mam czarne, tylko końcówki blade, zawsze używałam czarnego.
I po drugie, gdzie w Warszawie można znaleźć tusze Bielendy? W
Rossmanie nie ma, w paru drogeriach szukałam i też nic :/

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2003-03-13 17:53:24

Temat: Odp: "masakra" Bielendy;)
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie mi, jaki z tych kolorowych tuszów pasowałby do
zielonych
> oczu?

podłączam się do pytanie. Chciałabym sobie sprawić jakiś kolorowy tusz,
tylko właśnie jaki byłby najlepszy...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

platynka