maść na niegojące się rany

11. Data: 2005-05-23 08:53:15

Temat: Re: maść na niegojące się rany
Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

>daj znac, prosze, jak zobaczysz, ze po posmarowaniu ta mascia kikuta
>odrastaja konczyny

Dlaczego maść z ziół nie może być równie skuteczna jak syntetyczna? Porównajmy
to choćby z żelem zawierającym ketoprofen, o działaniu silnie przeciwzapalnym.
Czy choćby w tym zakresie naturalne środki nie mogą się z tym równać?
Nie rozumiem podstaw takiego niedowiarstwa.

J.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

12. Data: 2005-05-31 09:51:34

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-05-21, Jerzy Dusk <s...@U...pl> wrote:
> Nie uwierzyłbym gdybym nie zobaczył: maść, która wleczyła czyraka w ciągu
> nocy. Facet zrobił tę maść z jakichś ziół i innych naturalnych składników,
> niektóre sprowadził gdzieś z południa. Byłem świadkiem zniknięcia czyraka. Tak
> samo skaleczenia, rany od pogryzień. W ciągu kilku dni maścią tą wyleczono
> niegojące się od kilkunastu tygodni rany, w tym bliską gangreny łydkę 50-
> letniego mężczyzny.

Wszystko pieknie. Niech teraz opublikuje recepture w internecie, albo w
fahowej prasie medycznej. I niech cieszy sie slawa, ze rozwiazal
problemy z ktorymi do tej pory medycyna "meczyla sie".

Reszta zajma sie juz naukowcy, ktorzy szybko zweryfikuja czy masc jest
naprawde skuteczna. Piszesz ze sporwadzanie roslin z innych krajow
kosztuje sporo, ale jak zacznie sie produkcja na masowa skale koszty
beda minimalne. Tylko pamietaj, receptura musi byc ogolnie dostepna, bo
inaczej, tam gdzie jest monopol, pojawiaja sie wysokie ceny.

zaparcia :(
Stomatologia - Testy na specjalizacje , LEP
rwące bóle w obu pachwinach i dole brzucha
krosta/guzek/ na odbycie -
"wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat