mascara

1. Data: 2005-02-20 22:00:03

Temat: mascara
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie: czy są mascary wodoodporne takie o dwóch końcach, chodzi mi o
bazę i tusz

1. Data: 2005-02-20 22:01:54

Temat: Re: mascara
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry zapomniałam się podpisać
Aga

1. Data: 2005-02-21 21:47:07

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mam pytanie: czy są mascary wodoodporne takie o dwóch końcach, chodzi mi o
> bazę i tusz

Wydaje mi się, że nie, ale bazy pod tusz występują też jako samodzielny
produkt. Np. polecana na grupie 'cils booster XL' firmy lancome. Dokupujesz
do tego jakiś tusz wodoodporny i masz zestaw, którego potrzebujesz.

Innym wyjściem jest też kupienie sobie jakiegoś 'dwukońcowego' tuszu z bazą
na drugim końcu, a do tego dokupienie 'wodoodporniacza' do tuszów 'fix
mascara' firmy Clarins. To taki preparat, który nakłada się na rzęsy
pomalowane dowolną mascarą i daje to efekt wodoodporności oraz parę innych
korzyści :)

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=1&cmd=details&itemid=8019

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

krem
fryzjer wawa
kolejnosc? - włosy
puder brązujący w kulkach Avon ?
Max Factor Lasting Performance na allegro-warto?