maseczka

1. Data: 2003-08-19 17:05:18

Temat: maseczka
Od: "olka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos może mi polecić dobrą maseczkę do cery mieszano- trądzikowo
szalenie problemowej?
Chciałabym zeby mi tak ładnie odświeżyła buźke ale jednocześnie nie
podrazniła.
pozdro
--
olka

1. Data: 2003-08-19 17:15:28

Temat: Re: maseczka
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szalenie problemowej?
> Chciałabym zeby mi tak ładnie odświeżyła buźke ale jednocześnie nie
Własnie bedę sobie dziś robić maseczkę ze składników naturalnych. Nie wiem
jak działa bo robię ją poraz pierwszy ale może bedzie skuteczna bo w jej
skład wchodzą drozdże (przepis : drozdże rozpuścic w małej ilości mleka z
dodtkiem kilku kropel oliwy, wymieszać na papkę która ma być miękka ale
zwięzła , nałożyć na twarz a po 10 min. zmyć wacikami moczonymi w
przegotowanej wodzie)

1. Data: 2003-08-19 17:28:25

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szalenie problemowej?
> Chciałabym zeby mi tak ładnie odświeżyła buźke ale jednocześnie nie

Czesc Olu!

Co tydzien funduje mojej mieszanej cerze delikatna maseczke (z naturalnych
skladnikow) z platkow owsianych. Oto przepis:
Wsypujesz garsc platkow owsianych do malej miseczki, zalewasz goraca woda,
tak aby powstala gesta papka. Odstawiasz na 5 minut, tak aby platki
"specznialy". Nakladasz na twarz, trzymasz 15 minut. Zmywasz ciepla woda.

Pozdrawiam
Katarzynka

1. Data: 2003-08-19 19:23:50

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olka <p...@w...pl> napisał(a):

> czy ktos może mi polecić dobrą maseczkę do cery mieszano- trądzikowo
> szalenie problemowej?
> Chciałabym zeby mi tak ładnie odświeżyła buźke ale jednocześnie nie
> podrazniła.

maseczka z glinką np. białą (zielona może być za mocna)

1. Data: 2003-08-20 07:01:32

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szalenie problemowej?
> Chciałabym zeby mi tak ładnie odświeżyła buźke ale jednocześnie nie

Bardzo lekkka jest maseczka nawilzajaca z serii zielonej Oceanica. Odswieza
twarz, nawilza, a nie podraznia. Chyba sobie jeszcze raz ja kupie :)
Slyszalam tez, ze dobra jest maseczka Eris z serii do cery tlustej i
mieszanej (oczyszczajaca)

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-20 08:21:05

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:bhv6cr$2js$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Bardzo lekkka jest maseczka nawilzajaca z serii zielonej Oceanica.

Masz na myśli taką żelową?

--
mips

1. Data: 2003-08-20 08:49:56

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Masz na myśli taką żelową?

Tak, tak, dokladnie. Jest jeszcze podobna z serii HydraOxygen (niebieska) i
wlasnie jestem na etapie osiolkowi w zloby dano. Zielona mialam. Jest w
porzadku :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-20 09:36:52

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze podobna z serii HydraOxygen (niebieska) i
> wlasnie jestem na etapie osiolkowi w zloby dano.

Kurka wodna, ja też:)))) Dopisałam obie wczoraj do listy:)

> Zielona mialam. Jest w porzadku :)

Wypróbuj niebieską i zdaj relację;)

--
mips

1. Data: 2003-08-20 09:55:59

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Wypróbuj niebieską i zdaj relację;)

O dzieki. I tego mi trzeba bylo: skierowac mnie w ktoras strone. Decyzja
podjeta :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-20 13:14:08

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
Od jakiegoś czasu są w sklepach maseczki Nivea Visage różne rodzaje i ceny
też przystępne, wypróbowałam parę i jestem zadowolona
joleczka

Re: Dermacol-gdzie kupic?
Wyrwanie ósemki
kremy z wit C