maseczka... mieszane wrażenia

1. Data: 2004-05-20 17:40:16

Temat: maseczka... mieszane wrażenia
Od: "olka" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry. ja tutaj poczatkujaca. :-)
kupilam sobie maseczke Chantelle do cery zanieczyszczonej. sprawdzilam
przedtem na ramieniu czy nie ma reakcji alergicznej - nie bylo. potem
zrobilam wszystko zgodnie z instrukcja i gdy ja zmylam - moja twarz byla
czerwona. wiec niby niedobrze. ale mniej wiecej po pol godzinie
zaczerwienienie zniknelo, a efekt koncowy byl bardzo dobry - pory zwezone,
niedoskonalosci mniej widoczne, skora gladka.
i nie wiem teraz - stosowac czy nie stosowac? z jednej strony nie, bo moze
jestem uczulona, ale skoro efekt jest dobry?...

1. Data: 2004-05-20 18:42:03

Temat: Re: maseczka... mieszane wrażenia
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdy ja zmylam - moja twarz byla
> czerwona. ale mniej wiecej po pol godzinie
> zaczerwienienie zniknelo, a efekt koncowy byl bardzo dobry

to nie reakcja alergiczna. ewentualnie coś w stylu przejściowego
podraznienia. skoro minęło po pół godzinie, to było bardzo przejściowe- ja
bym się nie przejmowała

1. Data: 2004-05-20 18:50:02

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dzien dobry. ja tutaj poczatkujaca. :-)

Witam,

> [...]
> zaczerwienienie zniknelo, a efekt koncowy byl bardzo dobry - pory zwezone,
> niedoskonalosci mniej widoczne, skora gladka.

No i ok, ja mam czesto efekt zaczerwienia, czasem mrowienia, jesli wszystko
znika i cera wygalda pieknie, IMHO znak to , ze maseczka dzialala.

> i nie wiem teraz - stosowac czy nie stosowac? z jednej strony nie, bo moze
> jestem uczulona, ale skoro efekt jest dobry?...

Jelsi bylabys uczulona, nie skonczyloby sie to na li tylko zaczerwienieniu,
a musialabys zastosowac jakas " odtrutke" ;-))))
Wg mnie ok. Pozdrawiam Hafsa

puder bez podkładu - szkodzi ???
Farmona i Flos Lek w Poznaniu
Gdzie w Gdyni fryzjerka?
miodowy wosk do depilacji w plastrach - Tanita
Pilnie potrzebny fryzjer - stylista (Śląsk)