maseczki Montagne Jeunesse

1. Data: 2004-04-07 11:28:17

Temat: maseczki Montagne Jeunesse
Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie w bardzo kolorowych saszetkach, po 6 PLN z groszami. skusilam sie
wreszcie i nabylam truskawkowa z AHA - bardzo sympatyczna - ladnie oczyszcza,
wygladza, pachnie smakowicie. ma tez drobinki scierajace, dosc ostre, wiec
przy okazji nakladania i zmywania ma sie troche peelingu. duza przyjemnosc, a
opakowanie starcza na co najmniej 2 razy.

czy inne maseczki tej firmy tez sa godne wyprobowania?

-- kasica

1. Data: 2004-04-07 11:31:54

Temat: Re: maseczki Montagne Jeunesse
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-07 13:28:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kasia Kulpa* skreślił te oto słowa:

> czy inne maseczki tej firmy tez sa godne wyprobowania?

Są godne, i te do stóp też są godne.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-07 12:15:18

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kulpa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> czy inne maseczki tej firmy tez sa godne wyprobowania?

i jest jeszcze takie dwufazowe cos do kreconych wlosow.
Jak dla mnie krecenia nie poprawia ale bardzo ladnie nawilza i pomaga
ukladac wlosy :)
A czy prostuje bo ponoc ma plenic dwie funkacje to nie wiem bo nie
testowalam w tym kierunku swoich wlosow :)
pozdr

1. Data: 2004-04-07 12:22:35

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa <k...@g...skasuj-to.pl> wrote:

> czy inne maseczki tej firmy tez sa godne wyprobowania?
Też są -- oczyszczająca i peel-off na ten przykład. Za to mi nie podeszła
rozgrzewająca.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 Aneta.Baran#cern.ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: anetek#anetek.net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2004-04-07 15:55:33

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa <k...@g...skasuj-to.pl> wrote:
> czy inne maseczki tej firmy tez sa godne wyprobowania?

pomarańczowe oczyszczające peel-off. pachną obłędnie, zdejmują z dzioba
te wszystkie paskudztwa; stosuję, jak naprawdę nie mam czasu do
kosmetyczki, doraźnie są niezłe, plus w jednym opakowaniu przychodzą
dwie porcje.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
<aki> sama jestes w pewnym sensie kobieta, wiec powinnas rozumiec

1. Data: 2004-04-07 21:59:26

Od: "Kasia Kulpa" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Dnia 2004-04-07 13:28:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Kasia Kulpa* skreślił te oto słowa:

> Są godne, i te do stóp też są godne.

o. nie wiedzialam, ze i do stop sa. a jakie maja dzialanie?

-- kasica

1. Data: 2004-04-07 22:00:49

Od: "Kasia Kulpa" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> napisał(a):

> [...]
> te wszystkie paskudztwa; stosuję, jak naprawdę nie mam czasu do
> kosmetyczki, doraźnie są niezłe, plus w jednym opakowaniu przychodzą

ooo, takie cos by mi sie nadalo. oczyszczajace, peel-off, i jeszcze do tego
cytrusy. zapoluje na :)

-- kasica

1. Data: 2004-04-07 22:01:24

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-07 23:59:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kasia Kulpa* skreślił te oto słowa:

> o. nie wiedzialam, ze i do stop sa. a jakie maja dzialanie?

Ja znam chłodzącą i peelingującą.

Cała oferta jest tu:
http://www.montagnejeunesse.co.uk/home.html

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-07 22:42:36

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa <k...@w...gazeta.pl> wrote:
> ooo, takie cos by mi sie nadalo. oczyszczajace, peel-off, i jeszcze do tego
> cytrusy. zapoluje na :)

Poprawka (po zajrzeniu do kosmetyczki): to wcale nie są MJ, tylko jakieś
"Chantelle", niemniej wisiały na tej samej półce, więc mi się
asocjowało :> Niezmiennie polecam.

a.

1. Data: 2004-04-08 06:07:34

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora