mat na upaly

1. Data: 2005-07-06 19:55:16

Temat: mat na upaly
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam zakomunikowac wszem i wobec, ze jestem pod ogromnym wrazeniem matu,
jaki utrzymuje sie na mojej buziuchnie od 2 dni. Pomimo upalow (w wawie 29
stopni), szwankujacej klimy, dusznych srodkow komunikacji miejskiej i tak
dalej. A to wszystko za 3 zeta. Z pierwszego lepszego spozywczego za rogiem.
I nazywa sie to to skrobia ziemniaczana ;) Wystarczy delikatnie wklepac w
twarz puszkiem lub wacikiem, jak zwykly puder. I tyle. Swiety spokoj. Nic
sie nie swieci, mozna zapomniec o bibulkach, kremach i tonikach matujacych,
no luzik po prostu. Zaznaczam, ze dotyczy cery mieszanej, ale z dosc
"produktywna" strafa T. No nie moge sie nadziwic, co tez takiego siedzi w
tej skrobi, ze tak rewelacyjnie dziala. W kazdym badz razie rzecz opisana
zdaje sie na wizazu, wiec osoby zainteresowane tam.odsylam.

1. Data: 2005-07-06 20:15:00

Temat: Re: mat na upaly
Od: Mo <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (zefirka, a któżby! ;-) ) wyklepał:
> [...]
> tej skrobi, ze tak rewelacyjnie dziala. W kazdym badz razie rzecz opisana
> zdaje sie na wizazu, wiec osoby zainteresowane tam.odsylam.

Kiedyś używałam tego zamiast pudru, ale zarzuciłam, bo to nie był mat
doskonały ;), tylko takie.. łyse świecenie. Wiecie, jak na nogach. ;)
Powinien być aksamit, a był jedwab. Ale może ot mieć związek z tym, ze
nie uważam mojej skóry za tłustą..?

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2005-07-06 20:41:53

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mo" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doskonały ;), tylko takie.. łyse świecenie. Wiecie, jak na nogach. ;)
> Powinien być aksamit, a był jedwab. Ale może ot mieć związek z tym, ze nie

U mnie to nawet jest mat doskonaly, choc akurat nie jest to moim idalem.
Wystarczylby mat atlasowy, jesli juz jestesmy przt tkaninach ;) Wyprobowalam
juz cala mase srodkow tzw. matujacych i przy takich temperaturach, jak
teraz, po paru godzinach wymiekaly, a ja swiecilam sie jak choinka. Z tegoz
tez wzgledu IMO owa skromna skrobia jest rzecza godna uwagi, bo ze
swieceniem radzi sobie nadspowiedziewanie dobrze.

1. Data: 2005-07-06 20:58:11

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka":

> Z tegoz
> tez wzgledu IMO owa skromna skrobia jest rzecza godna uwagi, bo ze
> swieceniem radzi sobie nadspowiedziewanie dobrze.

E, no. A zdrowe to jest? Porów nie zatyka? Na pewno zatyka ze szczętem:(.

J. (nie ma to jak dobry, tani, mat)

1. Data: 2005-07-06 21:27:11

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Bargielska" <s...@g...pl> wrote in message
> E, no. A zdrowe to jest? Porów nie zatyka? Na pewno zatyka ze szczętem:(.

Uee, skrobia to podobno skladnik pudrow, nie zatyka, ekspertka Basia z
wizazu bardzo ja poleca. Ja jutro lece po ziemnaczana, mam nadzieje, ze w
Penny Markcie maja :-)

s_s

1. Data: 2005-07-06 21:34:20

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svenja_svensson":

> Uee, skrobia to podobno skladnik pudrow, nie zatyka, ekspertka Basia z
> wizazu bardzo ja poleca. Ja jutro lece po ziemnaczana, mam nadzieje, ze w
> Penny Markcie maja :-)

Mówisz? To ja się przejdę do kuchni i obadam sprawę. I tak się spać
nie da w tym upale:>.

J.

1. Data: 2005-07-07 00:15:14

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz? To ja się przejdę do kuchni i obadam sprawę. I tak się spać
> nie da w tym upale:>.

Tylko nie kukurydziana bo bedzie kuku na twarzy :) ziemniaczana ma byc! :)

s_s, coraz bardziej wodzona na pokuszenie wizja upackania facjaty maka

1. Data: 2005-07-07 06:58:38

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Bargielska <s...@g...pl> napisał(a):

> E, no. A zdrowe to jest? Porów nie zatyka? Na pewno zatyka ze szczętem:(.

to samo pomyslalam - zatyka na 100%

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-07-07 07:09:48

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 08:58:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> to samo pomyslalam - zatyka na 100%

Jak pomyślę co się dzieje z mąką ziemniaczaną przygotowywana do sosu do
chińszczyzny, to nie chcę miec na twarzy takiego czegoś w przypadku gdy
dopadnie mnie odrobina wilgoci, albo nie daj boże deszcz.
Ja lubię moje pory nie zasysające kleistej papki.
--
Lia

1. Data: 2005-07-07 07:17:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dahibp$gag$1@inews.gazeta.pl>
svenja_svensson <a...@g...pl> pisze:

> Uee, skrobia to podobno skladnik pudrow

A skąd! Raczej talk.

> nie zatyka

Skrobia pod wpływem wilgoci pęcznieje. Nie ma bata, żeby nie zatkała porów.

--
PozdrawiaM

a naczynka na nogach?
pasta cukrowa - spróbowałam