matowienie strefy T w ciągu dnia - co polecacie?

11. Data: 2006-10-20 13:17:57

Temat: Re: matowienie strefy T w ciągu dnia - co polecacie?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetne efekty możesz uzyskac stosują polski collagen szlachetny.W oparciu
> collagen jest spora gama produktów "kosmetykoleków", które są w stanie Ci
> pomóc.Szczegółów udzielę; s...@w...pl Pozdrawiam.Stenia

bardzo ładnie, tylko OIMW kolagen jest nieprzyswajalny przez skórę.
Prosze odpisywać pod postami - łatwiej sie czyta ;-)

pozdr.Hania

12. Data: 2006-10-20 13:18:56

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@g...pl> napisał(a):

> kisiel
>
> ano nie robi się. przypomniał mi się drugi taki puder, który daje mat
> idealny - puder jedwabny do ciała Dr. Hauschka - ale jest parę razy
droższy
> od skrobi.

poguglałam o tym Hauschka i chyba nabędę - dzięki za info!
h.

13. Data: 2006-10-20 13:45:17

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> bardzo ładnie, tylko OIMW kolagen jest nieprzyswajalny przez skórę.

No to co? :) Kobieta znalazla srodek przeciwko wszystkiemu zlemu, nic
tylko mozna grupe zlikwidowac i zrobic jednopytaniowe FAQ:
Q: Co stosowac na/przeciw /cokolwiek/?
A: Kolegen oczywiscie.

th

14. Data: 2006-11-22 10:47:47

Od: "Libero" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze polecam preparat w formie galaretki o nazwie T Controle firmy
LANCOM. Nadaje sie do poprawiania makijażu (można go stosować pod lub na
makijaż w zależności od potrzeb - ma forme przezroczystej aksamitnej
galaretki) i nie tylko... przez cały dzień (stosuje sie go tylko w strefie
powodującej "problem"). Nie powoduje wysuszenia cery. Pod krem proponuje
serum IDEALIST firmy ESTEE LAUDER. Kosmetyki nie są najtańsze (ale bardzo
wydajne), ale efekty rewelacyjne.

Agata

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Proszę o opinię i rady - czy tylko bibułki (jakie lepsze i czy
> rzeczywiście
> zamiast nich najzwyklejsze chusteczki higieniczne to nie to samo?) czy też
> wspomagać emulsją matującą (mam bazę Miracullum i średnio widzę różnicę m-
> dzy jej stosowaniem a nie stosowaniem odnośnie świecenia właśnie).
> Stosowałam różne kremy matujące raczej z niższych półek (jakieś Soraje i
> inne Mirakulumy ;-)) i efekty były średnie. Zastanawiam się nad czymś
> lepszym, czytam opinie na wizażu, z czego jasnej odpowiedzi w sumie nie
> mam...może tu więc Was zachęcę do małego kompendium?

dzielę się odkryciami (włosy/twarz)
perfumeria tagomago
krem pod oczy - prosze o porade
Do perfumoznawczyń i perfumolubek - szukam swojego zapachu
Gucci pour homme z Allegro ( weryfikacja )