matura próbna

1. Data: 2003-03-14 07:33:51

Temat: matura próbna
Od: "gimnazjum nr 1" <g...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja córka pisze dziś próbna mature, aja jestem chyba bardziej nerwowa od
niej.
Prosze o wsparcie.

--
Pozdrowienia Maria

1. Data: 2003-03-14 09:29:25

Temat: Re: matura próbna
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b4s0ot$t92$1@atlantis.news.tpi.pl>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <gimnazjum nr 1> wylosował
takie:

> Prosze o wsparcie.

proszę. oto krzesło.
120 PLN.

--
TRENER
Turbo Redundant Electronic Networking Equipment Register

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-03-14 09:32:40

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gimnazjum nr 1" <g...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Moja córka pisze dziś próbna mature, aja jestem chyba bardziej nerwowa od
> [...]

Nie przejmuj się, potraktuj jak ćwiczenie przed maturą. Jeżeli jest to
egzamin z języka polskiego, gdy wróci, zagada Cię, ile stron napisała, ile
błędów rzeczowych popełniła, sprawdzi w słowniku ortografię ;-)
Na końcu z ulgą stwierdzi, że egzamin był jak najbardziej potrzebny i teraz
już wie, że należy zachować proporcje w kompozycji ;-)
A na deser zacznie Cię pouczać ;-)))
Maturzystów najpierw ogarnia strach przed niezdanym egzaminem, a później
wola walki o każdy szczegół. To oznacza, że wszystko jest w jak naljepszym
porządku ;-)

Pozdrowionka

1. Data: 2003-03-14 09:58:40

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

gimnazjum nr 1 wrote:
> Witam
> Moja córka pisze dziś próbna mature, aja jestem chyba bardziej nerwowa od
> niej.
> Prosze o wsparcie.

Nie martw się! Wiem, że najbardziej przeżywają rodzice (jeżeli ktoś ich ma),
a Twoje wspracie to przede wszystkim 'czyste sumienie', 'potencjał Twojego
Dziecka' i 'szczęście' - jeżeli sama umiejętnie wspierałaś swoje Dziecko
przez cały okres Szkoły Średniej (o ile Dziecko pozwala/ło sobie pomóc itd.
itp - ale to temat innego wątku), to wykaż odrobinę cierpliwości i razem
czekajcie na "nieuchronny" sukces :)

Zresztą Matura Próbna, to jeszcze nic. Za kilka miesiący Dziecko pójdzie na
Studia i takich 'nerwów' to będziesz miała co pół roku (w zależności od
Uczelni i trybu: ok. 10 i więcej zaliczeń, egzaminów innych 'kolosów',
laborek itd.)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-14 10:01:04

Od: "Doktor Lubicz" <doktorlubicz[ANTY SPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Moja córka pisze dziś próbna mature, aja jestem chyba bardziej nerwowa od

Pomyśl czymże jest matura wobec nieodgadnionej złożoności Wszechświata?

Pozdrawiam,
DL.

1. Data: 2003-03-14 11:57:27

Od: "Wacek" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Moja córka pisze dziś próbna mature, aja jestem chyba bardziej nerwowa od

Moja teściowa się dzisiaj potknęła na schodach, proszę o wsparcie !!!

Wacek

PS: Pacjent doktor Lubicz mial racje - grupa pacjentow z klinicznymi
objawami.

PS2:

Jak to w tym dowcipie o Jasiu:

- Mamusiu, dostałem dzisiaj piątkę.
- I co z tego, i tak masz raka!

1. Data: 2003-03-14 20:07:23

Od: Maria <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za zrozumienie,

1. Data: 2003-03-14 20:08:44

Od: Maria <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Mar 2003 10:32:40 +0100, "enni" <e...@g...pl>
napisał(a):

> [...]
>
>Nie przejmuj si?, potraktuj jak ?wiczenie przed matur?. Je?eli jest to
>egzamin z j?zyka polskiego, gdy wróci, zagada Ci?, ile stron napisa?a, ile
>b??dów rzeczowych pope?ni?a, sprawdzi w s?owniku ortografi? ;-)
>Na ko?cu z ulg? stwierdzi, ?e egzamin by? jak najbardziej potrzebny i teraz
>ju? wie, ?e nale?y zachowa? proporcje w kompozycji ;-)
>A na deser zacznie Ci? poucza? ;-)))
>Maturzystów najpierw ogarnia strach przed niezdanym egzaminem, a pó?niej
>wola walki o ka?dy szczegó?. To oznacza, ?e wszystko jest w jak naljepszym

Spełniły się twoje słowa, za które bardzo dziękuję
Pozdrowiena Maria

Poszukuje ksiazki - Erystyka, Artur Schopenhauer
ciekawostka
Pomocy! Czy istnieje grupa?
grupa RR
Bariery komunikacyjne