maupa z powyłamywanymi nogami

1. Data: 2003-07-23 22:00:11

Temat: maupa z powyłamywanymi nogami
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie Już Znani i Nieznani

mam taki problem.... czy możliwe jest,
że maupa (według nomenklatury Jerzego)
jest tak dalece zakłamana/analfabetyczna wobec samej
siebie, że nawet informacja o nieuleczalnej chorobie,
albo o chorobie uleczalnej, ale w okaleczający
sposób, nie powoduje 'samowywalenia mózgu/duszy
na lewą stronę'..... ?
stres tak, ale bez utraty 'zimnej krwi'.

co oznacza taka 'zimna reakcja'?

starsza, chtura żywotnie (hehe:( zainteresowana
Waszą opinią..... choć kiedyś cicho już zamknęła
drzwi........a teraz cichutko znowu je otwiera

1. Data: 2003-07-24 00:18:02

Temat: Re: maupa z powyłamywanymi nogami
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "starsza"
> witajcie Już Znani i Nieznani
>
> mam taki problem.... czy możliwe jest,
> że maupa (według nomenklatury Jerzego)

To nie tak - do końca :-))

> [...]
> albo o chorobie uleczalnej, ale w okaleczający
> sposób, nie powoduje 'samowywalenia mózgu/duszy

No niestety - tak z praktyki - maupa jest mądrzejsza,
nie słucha, przestaje czuć, używa logiki. Sama się traci.
I nic poradzić, wie lepiej :-))
Samozagłada jak w podręcznikach.

> stres tak, ale bez utraty 'zimnej krwi'.

Metoda cenna jak elektrowstrząsy.
Stresujesz, lepiej zapisujesz. Prościzna.

> co oznacza taka 'zimna reakcja'?

Fuzja niby?
Nie udokumentowana - chyba, że ty morsy chodujesz?
Dokładniej!

> starsza, chtura żywotnie (hehe:( zainteresowana
> Waszą opinią..... choć kiedyś cicho już zamknęła
> drzwi........a teraz cichutko znowu je otwiera

ett
odźwierny pajacowy

1. Data: 2003-07-24 06:33:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
>
> starsza, chtura żywotnie (hehe:( zainteresowana
> Waszą opinią..... choć kiedyś cicho już zamknęła
> drzwi........a teraz cichutko znowu je otwiera

witaj :-)
u maupy to o czym piszesz jest niemożliwe
maupa nie ma problemów emocjonalnych, a reakcje ma typowe
maupa ma problemy z samoświadomością stąd jej małpowanie

zjawisko o którym piszesz występuje u "bestii"
w trójwymiarowej maszynie biologicznej pozbawionej
ciepłych uczuć (serca)
"bestia" zna uczucia negatywne: złość, zawiść, pogarda
czerpie satysfakcje z odbierania innym radości
"bestia" jest zdolna do mordu "z zimną krwią"

re:

1. Data: 2003-07-24 08:12:14

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czerpie satysfakcje z odbierania innym radości
> "bestia" jest zdolna do mordu "z zimną krwią"

Małpa ma wyuczoną dążność do wydawania sądów, do zajmowania jakiegoś
stanowiska aż do znudzenia i cierpi na brak intuicji. Na wiele sposobów
stara sie objaśniać wciąż te same problemy i przyjmuje postawę obronną ;-)

enni

1. Data: 2003-07-24 08:22:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> [...]

> brak intuicji. Na wiele sposobów stara sie objaśniać wciąż te
> same problemy i przyjmuje postawę obronną ;-)

właśnie :-)
"maupa okopuje się na jedynie słusznych stanowiskach" :o)

re:

1. Data: 2003-07-24 08:29:51

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "enni" <e...@g...pl>

> właśnie :-)
> "maupa okopuje się na jedynie słusznych stanowiskach" :o)
>
> re:

Ulżę sobie ;-)))

Jedzie wciąż na piątym biegu ( nie powiem, że na wstecznym) i nie
zatrzymymuje się nawet na skrzyżowaniach. A brak poczucia humoru jest dla
niej i otoczenia toksyczny ;-)

enni

1. Data: 2003-07-24 08:43:08

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>

> [...]
> nie zatrzymymuje się nawet na skrzyżowaniach. A brak poczucia
> humoru jest dla niej i otoczenia toksyczny ;-)

gdybym nie wiedział, że piszesz o abstrakcyjnej maupie ;)
to bym pomyślał, że piszesz o swoim "miśku" (hihihi)

ale masz rację
maupy nie liczą się z tym co czują inni
myślą wyłącznie o sobie :-(
{gdy się o tym wie, zawsze to trochę lżej} ;))

re:

1. Data: 2003-07-24 08:50:20

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "enni" <e...@g...pl>

> gdybym nie wiedział, że piszesz o abstrakcyjnej maupie ;)
> to bym pomyślał, że piszesz o swoim "miśku" (hihihi)

Piszę o małpie z Raju ;-)

Mój Misiek, gdy zbyt szybko jadę, odbiera mi kierownicę, mówiąc, że to nie
zabawka ;-)))

;-)

enni

1. Data: 2003-07-24 09:05:05

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Piszę o małpie z Raju ;-)

tak przypuszczałem <18 plusów> ;)

> Mój Misiek, gdy zbyt szybko jadę, odbiera mi kierownicę,
> mówiąc, że to nie zabawka ;-)))

gratuluję Wam obojgu !!! :-)))))

1. Data: 2003-07-24 09:09:06

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "enni" <e...@g...pl>

> tak przypuszczałem <18 plusów> ;)

> gratuluję Wam obojgu !!! :-)))))

re:

Ale myszki nie pozwolę sobie odebrać ;-)))

enni

double trouble
Co ze mna jest nie tak?
cyk, cyk, cyk..... - bam, bam, bam... - kuku, kuku
Czy tylko w Kaliforni?
Crazy...