max mara

1. Data: 2002-11-26 12:42:54

Temat: Re: max mara
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catherina ma rowniez bardzo ladne wzornictwo salon na Jana naprzeciwko arsu.
I ostatnio widzialam jakis nowy salon z ciekawymi sukienami na Siennej w tej
odnowionej kamienicy.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-26 12:46:36

Temat: max mara
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Max mara ma moze strone internetowa?orientujecie sie??:))
mam problem.......malymi kroczkami zbliza sie studniowka.....chcialabym
sobie kupic ladna,...gustowna sukienke-oczywiscie taka,ktora bylaby zgodna z
terazniejsza moda....Wiem,ze MAx mara ma bardzo ladne sukienki....gdzie
moznaby jeszcze taka kupic?

jestem z Krakowa:)
a moze wsrod kolezanek rowniez sa maturzystki?:)

pozdrawiam!

1. Data: 2002-11-26 12:47:42

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Biedronka wrote:

> [...]
> terazniejsza moda....Wiem,ze MAx mara ma bardzo ladne sukienki....gdzie

no to max mara jest na grodzkiej

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-26 13:23:45

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Salon Dagnez ma sliczne sukienki. Tylko ceny tez sliczne (przynajmniej jak
dla mnie ):-)
www.dagnez.com.pl

Obejrzec zawsze mozna:-)
Ja tam na ostatnia okazje (wesele) wolalam sobie uszyc sukienke (z polecenia
dziewczyn na grupie)... u pani wizazytki
I jestem baaaardzo zadowolona:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-26 13:33:54

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moznaby jeszcze taka kupic?
>
> jestem z Krakowa:)
> a moze wsrod kolezanek rowniez sa maturzystki?:)

To ja jeszcze polecam salon Dagnez na Starowislnej - na przeciwko "Uciechy".
Maja bardzo duzy wybor sukienek na rozne okazje i przystepniejsze ceny niz
max mara:-)
Zobacz sobie www.dagnez.com.pl
DominikaNM

1. Data: 2002-11-26 14:16:07

Od: "Łukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma koleżanek ale jest kolega , który też ma maturę.

Bardziej zastanawiam sie nad tym z kim iść niż co ubrać.

Łukasz

1. Data: 2002-11-26 14:30:02

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Maja bardzo duzy wybor sukienek na rozne okazje i przystepniejsze ceny niz

a ja tam bylam kiedys. owszem, pare ciekawych sukienek sie znalazlo, ale
na studniowke to chyab nie bardzo. no chyba, ze teraz na studniowke
chodzi sie w sukniach balowych.... tam to chyba jednak nie dla
nastolatek...

heh, a jeszcze nie tak dawno na studniowkach sie bywalo w bialych
bluzkach i spodniczkach ;) ja mialam sukienke szyta przez mame wedlug
mojego wlasnego projektu :)

1. Data: 2002-11-26 15:29:05

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" wrote:

> Nie ma koleżanek ale jest kolega , który też ma maturę.
>
> Bardziej zastanawiam sie nad tym z kim iść niż co ubrać.

Z kims milym, usmiechnietym, kto lubi sie bawic, nie marudzi ze jej oczko
poszło, nie biega co 10 minut do łazienki poprawiac makijazu :))
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-26 16:29:59

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie ja ostatnio na Zabincu widzialam studio krawieckie i w witrynie
wisialy ich sukienki
jejkus niektore boskie byly.
Pozdrawiam
K.

ps studniowka to bal => suknia balowa jak najbardziej wskazana

1. Data: 2002-11-26 17:12:46

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia"
> Z kims milym, usmiechnietym, kto lubi sie bawic, nie marudzi ze jej oczko
> poszło, nie biega co 10 minut do łazienki poprawiac makijazu :))

e...to ze swieca szukac :PPPP

Raist

Twarz
DECORE- popielaty blond