meble skórzane

1. Data: 2010-08-21 18:34:29

Temat: meble skórzane
Od: "Aga" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie doświadczenia z wypoczynkiem w skórze naturalnej z elementami eko-skóry
z tyłu i na bokach? Z powodu ograniczonego budżetu, zainteresowaliśmy się sofą i
fotelami w takim wykonaniu. Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

2. Data: 2010-08-21 18:38:11

Temat: Re: meble skórzane
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:34:29 +0200, Aga napisał(a):

> Czy macie doświadczenia z wypoczynkiem w skórze naturalnej

Jeśli wypoczynek, to tylko w lnie i bawełnie - polecam :-D

3. Data: 2010-08-21 18:52:02

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> sofą i
> fotelami w takim wykonaniu. Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

Prawdziwa skóra jest OK. Ma wady, jak np klei się do gołej skóry, niektóre
typy skrzypią i trzeba o nią dbać. Sztuczna jak dla mnie odpada, bo to tak
jakby siedzieć na folii.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2010-08-21 20:42:22

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> budżetu, zainteresowaliśmy się sofą i fotelami w takim wykonaniu.
> Zaleta: dużo tańsze, natomiast jakie wady?

po pewnym czasie zacznie pekac i odsloni baze przypominająca gęsta
siatke/płótno ?

5. Data: 2010-08-22 09:02:01

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Jeśli wypoczynek, to tylko w lnie i bawełnie - polecam :-D

A Ty jak zwykle nie na temat.

6. Data: 2010-08-22 20:47:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:02:01 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> A Ty jak zwykle nie na temat.

Jak to nie? - na temat wypoczynku!

7. Data: 2010-08-23 11:24:31

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Jak to nie? - na temat wypoczynku!

Znowu piszesz nie majac nic do powiedzneia sensownego.
O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?
Czy dalej bedziesz brnac?

8. Data: 2010-08-23 12:08:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:24:31 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Znowu piszesz nie majac nic do powiedzneia sensownego.
> O co pyta dokladnie watkotworca? O wypoczynek czy o wypoczynek w skorze?
> Czy dalej bedziesz brnac?

Język polskawy górą! - przestaję brnąć. Plebs niech kupuje "wypoczynek w
skórze" - ja wolę komplet mebli wypoczynkowych.

9. Data: 2010-08-23 12:17:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:08:14 +0200, Ikselka napisał(a):

> Język polskawy górą! - przestaję brnąć. Plebs niech kupuje "wypoczynek w
> skórze"

...oraz niech "robi pod siebie"...

> - ja wolę komplet mebli wypoczynkowych.

...oraz postępować według własnego gustu.

10. Data: 2010-08-23 12:36:29

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Język polskawy górą! - przestaję brnąć. Plebs niech kupuje "wypoczynek w
>skórze" - ja wolę komplet mebli wypoczynkowych.

Kogo obchodzi co ty wolisz? Nie umiesz rozmawiac merytorycznie tylko
odpisujesz sama sobie. Ale widocznie pytania byly za trudne.

SZLAM usunac z pralki czym?
SZLAM usunac z pralki czym?
zawór
Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wody
Łazienka - pomocy