Re: medyczny SKANDAL!!!!

From: jacek <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: medyczny SKANDAL!!!!
Date: Wed, 20 Feb 2002 12:58:41 +0100

In article <8...@4...com>, darth72
@poczta.bez.onet.spamu.pl says...
> Mam pytanie - proszę przedstawić dowody na powtarzalność efektów
> terapeutycznych diety optymalnej.
> Dla ułatwienia powiem, że chodzi mi o dane zebrane na podstawie badań
> przeprowadzonych zgodnie z metodologią, która wyklucza wystąpienie
> efektu placebo.
> BTW. Ja osobiście nie dam się namówić na dietę optymalną, ale nie
> dlatego że uważam ją za bezwartościową, ale dlatego, że nie lubię
> tłustych rzeczy.:-)))

Panie Arturze!

Wie Pan ze takie pytania tylko rozsierdzaja wyznawcow Diety
Kwasniewskiego. NIE MA BADAN i NIE BEDZIE.
Ale dzieki tej diecie sprawdza sie prawo Darwina ze slabsi (w tym
wypadku umyslowo) wymieraja sami zgotowywujac sobie los. I w Pana i moim
interesie jest zeby sie sami wpedzili do grobu wraz ze swoimi
niedouczonymi i amoralnymi lekarzami.
HOWGHT